کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل با موضوع جوانی جمعیت برای اولین بار در کشور در اسفراین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 01 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمود مرحمتی، سرپرست اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی اسفراین در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: کارگاه آموزشی ۲ روزه پدافند غیرعامل با موضوع تهدیدات CBRNE در حوزه سلامت و راهکار‌های پیشگیرانه، تجهیزات و دارو‌های مرتبط و کیت‌های CBRNE با بار علمی بالا و جوانی جمعیت در این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: این کارگاه برای اولین بار در کشور در ۲ سطح تئوری و عملی و به‌صورت کاملاً تخصصی اجرا که کلیه اهداف پدافندی در سطح شهرستان را شناسایی و مشخص شد.

سرپرست اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی اسفراین آشنایی با مفاهیم و دستورالعمل‌های پدافند در حوزه سلامت، راهکار‌های شناسایی تهدیدات منطقه تحت پوشش دانشکده و شهرستان بر اساس سناریو‌های محتمل و آشنایی با دستورالعمل‌های قانون حمایت از جوانی جمعیت که از اهداف مهم پدافندی در حوزه سلامت است را از موضوعات این کارگاه آموزشی ۲ روزه نام برد.

حمیدرضا شرکا، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین در حاشیه این همایش مهمترین محور پدافند غیر عامل را آموزش صحیح و اطلاع‌رسانی به موقع دانست و افزود: باید توجه جدی به مقوله آمادگی و پیشگیری داشته باشیم تا در زمینه و کاهش آسیب‌ها موفق عمل کنیم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار