آیین اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه همراه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 17 November 2023

برگزیدگان سی‌ و‌ پنجمین جشنواره تئاتر کرمانشاه معرفی شدندبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سی‌ و‌ پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با معرفی برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

این اختتامیه عصر امروز جمعه (۲۶ آبان ماه) در تالار انتظار کرمانشاه با حضور پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هاشم پور محمدی دبیر سی‌ و‌ پنجمین جشنواره تئاتر استانی، علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، هیئت داوران جشنواره و جمعی از هنرمندان در عرصه تئاتر برگزار شد.

 

برگزیدگان در بخش خیابانی

 

با رای هیئت داوران حسین نادری برای بازی در نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی»، مجید اکبری برای بازی در نمایش «ماده هفت» و علی حسن نوری برای بازی در نمایش «نوشابه با طعم بیمارستان» به ترتیب به عنوان بازیگر نقش اول، دوم و سوم مرد انتخاب شدند‌.

در بخش بازیگری زن، مهسا کرانیان برای نمایش «ققنوس» و بهاره زاهد دوست برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» شایسته تقدیر شدند و طیبه کاظم پور، بازیگر توانجو برای بازی در نمایش «ماده هفت» به عنوان بازیگر اول زن در بخش خیابانی برگزیده شد.

در بخش موسیقی معین کرمی برای نمایش «ققنوس» و مازیار اسدزاده برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» شایسته تقدیر شدند و مهاجر احمدی برای نمایش «جایی برای گل سرخ» برگزیده شد.

در بخش طراحی لباس سیامک گل منصوری برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» شایسته تقدیر و گلنار اکبری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

در بخش طراحی فضا سیامک گل منصوری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» شایسته تقدیر و گلنار اکبری و حسین نادری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

در بخش نویسندگی حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» و سید سروش پیمبری برای نمایش «جایی برای گل سرخ» شایسته تقدیر و مرتضی اسدی مرام برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

در بخش کارگردانی شهریار انصاری برای نمایش «جایی برای گل سرخ» و حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» شایسته تقدیر و گلنار اکبری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

 

برگزیدگان در بخش صحنه‌ای

 

با رأی هیأت داوران پژمان آقایی برای نمایش «گمشده» شایسته‌ تقدیر و علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، محسن یار محمدی برای نمایش «لانگ شات» و پرویز کولیوند برای نمایش «کشتن گربه بابا فوتنن» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در بخش بازیگری زن دنیا ارشادی و نیکا فخری برای نمایش «غسل آخر» و طیبه بهرامی برای نمایش «شتک خوانی بر خون» شایسته تقدیر، و سعیده امیری برای نمایش «غسل آخر»، عسل آرا برای نمایش «دایس» و میترا اسدی برای نمایش «ویابونیت» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در بخش موسیقی مصطفی مراد پور برای نمایش «کشتن گربه بابا فونتن» برگزیده شد و در بخش طراحی‌ لباس پگاه پور کاشفی با نمایش «شتک خوانی بر خون» دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

در بخش طراحی نور سید محمد حسینی برای نمایش «غسل آخر» شایسته تقدیر و علی صفری برای نمایش «ویابونیت» برگزیده شدند.

در بخش طراحی صحنه بابک رعنایی برای نمایش «شتک خوانی بر خون» شایسته تقدیر و معصومه بساطی برای نمایش «غسل آخر» برگزیده شدند.

در بخش نویسندگی علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، فرهاد ارشاد برای نمایش «شتک خوانی بر خون» و نوید ایزدیار برای نمایش «لانگ شات» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در بخش کارگردانی علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، آرش منصوری برای نمایش «غسل آخر» و سعیده امیری و محسن یار محمدی برای نمایش «لانگ شات» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در بخش خیابانی نمایش‌های ماده «هفت» و «عاشقانه‌های زیرخاکی» و در بخش صحنه‌ای نمایش های «ویابونیت» و «غسل آخر» به جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی شدند.

چهار اثر «گمشده» از محمد اسدی مرام، «پست آخر» از آرش رسول زاده، «ققنوس» از مصطفی دهشت و «جایی برای گل سرخ» از شهریار انصاری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه منتخب اعلام شدند.

 

تقدیر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت از جشنواره تئاتر استانی

 

به گزارش تابناک، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مهدی محمدی مدیر کل حوزه استاندار، حمید خسروی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، حسن نوذری مدیر کل سازمان برنامه ریزی استان، محمد نبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، محمد علی یار تبار معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه، رضا یاری مدیر کل حوزه شهردار کرمانشاه، شورش فرامرزی مدیر کل املاک شهرداری و افشین آزادی رئیس سازمان بسیج هنرمندان تجلیل شدند.

از داوران بخش نهایی سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه، محمودرضا رحیمی، سعید اسدی و محمد لارتی تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری از پیشکسوتان عرصه هنر‌های نمایشی و همچنین هیئت انتخاب آثار تجلیل شد.

عبدالحسین ظاهری، محمد حبیبیان، فیض الله فروغی، محمد کیانیان و منصور میخ‌بر به عنوان پیشکسوت و هدایت حیدری، محمد رضا زندی، سروش پیمبری، مرتضی اسدی مرام و سعید جمشیدی به عنوان هیئت انتخاب آثار در بخش خیابانی و صحنه ای تجلیل شدند.

از برنامه‌های جانبی اختتامیه جشنواره شاهنامه خوانی گروهی سفیران سیمرغ که شاهنامه را به زبان‌های کوردی و فارسی اجرا کردند.



برچسب ها: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار