مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طی هفت ماهه سپری شده از سال‌جاری حامیان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 07 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۶ هزار و ۲۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر یتیم و ۱۱ هزار نفر فرزند محسنین هستند.

وی ادامه داد: فرزندان محسنین (غیریتیم) غالبا از فرزندان خانواده‌های دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده، طلاق، دارای سرپرست زندانی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به حمایت ۳۸ هزار حامی فعال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و بیان کرد: امسال ۶ هزار حامی به جمع حامیان اضافه شده است.

وی میانگین حمایت از هر فرزند را ۵۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: البته در این خصوص محدودیتی نداریم، حامی هر مبلغی که توانایی دارد می‌تواند برای فرزندان یتیم و محسنین واریز کند.

طاهری تصریح کرد: با ثبت اطلاعات حامی در سامانه، شماره کارتی اختصاصی به حامی داده می‌شود تا به شماره کارت فرزند یتیم و محسنین وصل شود و مبلغ کمکی مستقیم به حساب فرزند واریز شود.

وی اشاره‌ای هم به طرح هر کارمند یک حامی داشت و گفت: این طرح ملی تقریبا از سه سال پیش به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی آغاز شده و همچنان ادامه دارد و کارمندان استان همواره همکاری لازم را با این نهاد حمایتی دارند.

طاهری گفت: طی هفت ماهه سپری شده از سال‌جاری حامیان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان، اضافه کرد: سرانه دریافتی فرزندان برای ما مهم است اگر پایین باشد، آن‌ها را به بیش از یک حامی معرفی خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار