مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح گفت: در صورت مشاهده حمایت پاسداری از فرد یا جناح خاصی با عوامل مربوطه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 22 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ، ولی فقیه در سپاه فتح در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در یاسوج به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات سالم نیازمند حضور حداکثری مردم است.
حجت الاسلام حسینی نیک افزود: راهبرد مشارکت مردم، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت انتخابات چهار راهبرد مهم انتخابات است که همه مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی تلاش کنند تا این موارد محقق شود.
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم مردم را در انتخابات برای مشارکت دعوت کرده و کارکنان سپاه حق ندارند به صورت مصداقی از فرد خاصی حمایت کرده و لحن یا علیه فرد خاصی حرف بزنند.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در استان گفت: شان سپاه اقتضا می‌کند وارد دستجات سیاسی نشود، زیرا ما وام دار هیچ جناح سیاسی نیستیم و در صورت مشاهده در این زمینه با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.
وی به مراسم تودیع و معارفه گفت: مدیریت و فرماندهی جایگاه بسیار مهمی دارد.
حجت الاسلام حسینی نیک به موضوع اصلی جنگ قدس گفت: براساس مستندات پایه گذار اساسی فلسطین اعراب کنعانی هستند، که بعد از مدتی به شهر بیت المقدس نام گرفت.
وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل مدعی هستن که سرزمین مادر یخودمان را بکیریم، اما در حاای ه این‌ها غاصب هستند.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در استان گفت: دشمنان اسلامی بر این اعتقاد هستند که تمدن غرب باید بر جهان غائل بشه، باید دولت فراگیر یهودی در منطقه شکل بگیرد و برا همین در سر دارند کشور‌های اسلامی را تصاحب کنند.
حجت الاسلام حسینی نیک گفت: اسرائیل پسر خوانده آمریکا در کشور‌های جهان سوم است.
وی افزود: قتل کشتار و نامانی و زنان و ناقض همه حقوق بشر اسرائیلی‌ها هستند.
در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام دادخواه قدردانی و حجت الاسلام شریف السادات به عنوان مسئول دفتر ناحیه یاسوج معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار