رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: همزمان با آغاز فصل گردشگری خراسان جنوبی و فصل برداشت یاقوت سرخ از مزارع این شهرستان دورهمی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 07 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حمید عباس زاده، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با آغاز فصل گردشگری خراسان جنوبی، هفته گردشگری و فصل برداشت یاقوت سرخ از مزارع شهرستان قاینات به عنوان پایتخت زرشک و زعفران جهان، دورهمی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ ایران در قاین برگزار شد.

وی بیان کرد: حدود ۴۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و بیش از ۸۰ میهمان و فعال حوزه گردشگری در این رویداد شرکت داشتند که با استقبال کم نظیر و پرشور همشهریان و علاقمندان همراه بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: پس از استقرار کمپر و کاروان‌ها در منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر، آشنایی بازدیدکنندگان با ویژگی‌های خودرو‌های کمپر و کاروان، بازدید میهمانان از مسجد جامع، بنای بوذرجمهر، موزه‌ها و برخی دیگر از آثار تاریخی همراه با توضیحات کارشناس اداره و... از جمله برنامه‌های این رویداد ویژه بود.

عباس‌زاده ادامه داد: در برگزاری این برنامه علاوه بر اداره شهرستان، ادارات و نهاد‌هایی مانند شهرداری قاین، شورای اسلامی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اداره ورزش و جوانان، هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان (به طور ویژه باشگاه‌های اتحاد و کاویان) مشارکت داشتند.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار