استاندار قزوین گفت: تقویت روحیه خودباوری و افزایش توان دانش آموزان در بخش های مختلف امری ضروری است که تحقق آن می تواند به دستیابی به اهداف شخصی و فتح قله های جمعی و اجتماعی ختم شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 23 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد مهدی اعلایی در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان استان در دبیرستان حاجی بهرامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقویت روحیه خودباوری و افزایش توان دانش آموزان در بخش‌های مختلف امری ضروری است که تحقق آن می‌تواند به دستیابی به اهداف شخصی و فتح قله‌های جمعی و اجتماعی ختم شود.

وی افزود: جامعه فعلی و آینده تک بعدی نیست و در آن مسیر‌های مختلفی برای موفقیت وجود دارد که همراه با علایق و استعدا‌های دانش آموزان ظاهر می‌شود. مولفه‌های موفقیت باید در دانش آموزان پرورش یابد تا شاهد اثرگذاری آن در جامعه باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: وظیفه برانگیختن و تقویت روحیه امیدواری در دانش آموزان که آینده سازان جامعه هستند نیز بر عهده معلمان است. یاس و ناامیدی القای شیطان است و جوهره امید یکی از مهمترین واقعیت‌های هر انسانی تلقی می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته شرایط جامعه امیدوار کننده‌تر از گذشته است و شاهد فضای رو به رشدی هستیم و بر این اساس کمک به افزایش امیدواری در جامعه باید در دستور کار همه قرار گیرد.

اعلایی ادامه داد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی باشد که ما را یک قدم به اهداف عالی نزدیکتر کند تا مسیر موفقیت را هرچه سریعتر و بهتر طی کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار