مدیر گروه ارزیابان وزارتی پروژه مهر:
مدیر گروه ارزیابان وزارتی پروژه مهر گفت: وضعیت در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی مدارس مطلوب و رضایت بخش است.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 19 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، خسروی در جلسه جمع بندی بازدیدهای وزارتی از پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت,: در طی سه روز بازدید از شهرستانها و مناطق مختلف خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح استان برای پروژه مهر انجام شده و شرایط برای بازگشایی اغاز سال تحصیلی مهیاست.

وی مستهلک بودن فضاهای آموزشی در برخی شهرستانها و مناطق را یادآور شد و گفت: علی رغم اینکه در حوزه زیرساخت‌های فضاهای آموزشی و تجهیزات تلاشهای خوبی صورت گرفته ولی به علت بالا رفتن عمر بالای ساختمانها نیاز به نوسازی فضاهای آموزشی وجود دارد.

وی ارزیابی از شهرستانها و مناطق در موضوع پروژه مهر را رضایت بخش دانست و گفت: پروژه مهر نماد همه فعالیتهای آموزش و پرورش برای شروع مهری بانشاط و ماندگار و خاطره انگیز برای دانش آموزان و فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از آمادگی آموزش و پرورش برای استقبال از سال تحصیلی خبر داد .
حسنعلی عزت خواه با تقدیر و تشکر از حضور ارزیابان وزارتی جهت ارزیابی پروژه مهر در سطح استان گفت: همه نکات مد نظر در ارزیابی ها مد نظر قرار خواهد گرفت و در این چند روز باقی مانده محیط و فضاهای آموزشی نیز رصد خواهد شد.
عزت خواه به شعار سال تحصیلی همه یکصدا ایران. مدرسه قوی ایران قوی اشاره کرد و گفت: ساختن ایران قوی نیازمند مدرسه قوی است تا ایران را زیبا بسازیم.

محمد جمالی دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همه فعالیتهای پروژه مهر با تشکیل کمیته‌های مختلف در استان در چهاجوب شرح وظایف به خوبی انجام گرفت.
وی گفت: همه شرایط و امکانات برای بازگشایی مدارس مهیاست و از اول مهر ۱۷۲هزار دانش آموز روانه کلاسهای درس خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار