قرارگاه نجاح استان کردستان
مهندس فرزاد مرادی مسئول قرارگاه نجاح استان کردستان با دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد
کد خبر: ۱۱۲۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 24 August 2023

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد مرادی در جهت پیگیری مشکلات مربوط به شهرستان‌های استان به دیدار پیرحسین کولیوند ریاست جمعیت هلال احمر کشور رفت.
 
 مهندس مرادی افزود: امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان کردستان در میادین بشردوستانه و عام العمنفعه و امدادی حضور درخشان دارند و افتخار جمعیت هلال احمر استان کردستان نیروی انسانی کارآمد است.
 
دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر از پیگیری‌های مسئولان استانی از جمله دکتر زارعی کوشا استاندار جوان و توانمند این استان افزود : امسال کردستان بعنوان یکی از استانهای میزبان زائرین کربلا برای دومین سال پیاپی یکی از استان های استراتژیک کشور است و این استان در فعالیت های امدادی حضور موثر و مفید دارد.
 
در این جلسه مباحثی همچون لجستیک و خوردویی و توجه ویژه به ارتقای امکانات با توجه به شرایط گاها سخت آب و هوایی و توپوگرافی استان و معیشت پرسنل رسمی و تلاش در جهت جذب رسمی نیرو مطرح شد که رئیس محترم جمعیت در این خصوص قول مساعد دادند.

دیدار مسئول قرارگاه نیروهای جهادی انقلابی حزب‌اللهی استان کردستان  با رئیس جمعیت هلال احمر کشوردیدار مسئول قرارگاه نیروهای جهادی انقلابی حزب‌اللهی استان کردستان  با رئیس جمعیت هلال احمر کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار