بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان ایران و عضو باشگاه فراز بام خاییز دهدشت پس از دیدار با بروندی در سومین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱ 07 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان جهان، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران به مصاف بروندی رفت و این دیدار را با نتیجه ۲۴-۴۶ با پیروزی به پایان رساند تا با دو پیروزی و یک تساوی و ۵ امتیاز راهی مرحله یک هشتم شود.
ملی‌پوشان در این دیدار در حالی به مصاف تیم چهارم قاره آفریقا رفتند که خیال راحتی از صعود به مرحله اصلی مسابقات داشتند و البته بروندی هم‌تیمی نبود که بتواند کار هندبالیست‌های نوجوان ایران را سخت کند.
نیمه نخست این دیدار که به قضاوت برادران دوقلوی لونچار کروات برگزار شد، با نتیجه ۱۳-۲۴ به سود کشورمان به پایان رسید و در ادامه نیز ملی پوشان با روند خوب خود این دیدار را با نتیجه ۲۴-۴۶ به پایان رساندند.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی موفق شد ابتدا سوئد، نایب قهرمان اروپا و یکی از قدرت‌های برتر جهان هندبال، را با نتیجه ۲۶-۲۶ متوقف کند و سپس در دیدار دوم روبروی جزایر فارو، قدرت پنجم اروپا، صف آرایی کرد و در یک بازی تماشایی موفق شد این تیم قدرتمند را ۲۷-۲۹ شکست دهد.
دیدار سوئد و جزایر فارو نیز پس از این دیدار برگزار می‌شود تا تکلیف دیگر تیم صعودکننده از این گروه مشخص شود.
ملی پوشان در مرحله یک هشتم باید به مصاف آلمان و عربستان بروند که از گروه G به این مرحله صعود کردند.
دیدار‌های تیم‌ملی هندبال کشورمان در مرحله یک هشتم دوشنبه و سه شنبه، ۱۶ و ۱۷ مرداد، برگزار می‌شود.
امیر حسین کرمی بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان ایران و عضو باشگاه فرازبام خائیز دهدشت پس از دیدار با بروندی در سومین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.
سعید خطیب‌زاده سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در کرواسی جایزه بهترین بازیکن زمین را به کرمی اهدا کرد.
لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان با برد برابر بروندی و کسب دومین پیروزی در مرحله مقدماتی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار