کد خبر: ۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ 26 January 2015

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز از تمدید مهلت ارسال آثار خبرنگاران به جشنواره رسانه و نظم خبر داد و گفت: بنا به استقبال مناسب از سوی اهالی رسانه این زمان تا نیمه بهمن‌ماه جاری تمدید شد.
سرهنگ سید محمد رضا خسروی طی سخنانی اظهارکرد: خوشبختانه با ارسال بیش از یک هزار اثر از سوی رسانه ها استقبال خبرنگاران برای شرکت در این جشنواره بسیار خوب بوده است و علاقمندان به شرکت تا نیمه بهمن ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به پست www.festival.polic.ir   و یا معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز ارسال کنند.
وی افزود: این جشنواره که به منظور ایجاد بستری برای تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌های استان پیش‌بینی شده است ، اهدافی همچون تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری های اجتماعی، گسترش زمینه فعالیت‌ها و همچنین ایجاد بستری برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در ایجاد نظم و امنیت عمومی را دنبال می‌کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: چهار محور برای این همایش در حوزه‌های تحلیل اخبار، جامعه شناختی انتشار اخبار اجتماعی، سهم رسانه‌ها در ارتقا نظم و امنیت عمومی، و .... برای این جشنواره تعبیه شده است که از تمامی خبرنگاران فعال استان در حوزه انتظامی دعوت شده است تا با ارائه آثار در این موضوعات در جشنواره شرکت کنند.
خسروی در پایان با بیان اینکه بنا به برنامه ریزی قبلی قرار بود هشتم بهمن ماه اختتامیه این جشنواره برگزار شود، گفت: به دلیل تمدید مهلت زمان ارسال آثار، اختتامیه جشنواره نیز دهه اول اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار