استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات یکی از جلوه‌های اساسی و مهم نطام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 17 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (دوشنبه) در دوره آموزش منطقه‌ای ستاد انتخابات کشور که با حضور نمایندگانی از استان‌های ایلام، کردستان، همدان و لرستان به میزبانی کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف تشکیل حکومت اسلامی برخاستن مردم برای عدالت و ترویج معنویت است.

وی افزود: این دوره و حضور در این نشست با هدف فراهم کردن مقدمات لازم برای شرکت اثر گذار مردم در انتخابات پیش‌رو است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: انتخابات یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی است و باید به این مهم توجه ویژه شود.

 

ضرورت ارتقا سرمایه‌های اجتماعی با هدف جذب حداکثری در انتخابات


عبدالله مرادی مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور در این نشست اظهار کرد: با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در راستای انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: استانداران و فرمانداران در انتخابات پیش رو باید مشارکت حداکثری را مورد توجه ویژه قرار دهند و این افزایش مشارکت به سرمایه اجتماعی ما بستگی دارد، لذا ارتقا سرمایه‌های اجتماعی برای آینده کشور ضروری است.

مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: هیجانات سیاسی و تنش‌هایی که ممکن است در انتخابات با آن مواجه شویم لذا فرمانداران هم در این زمینه باید از ورود به دسته بندی‌های سیاسی خودداری و در جامعه ثبات و آرامش ایجاد کنند.

این مسئول بیان کرد: برای جلب حداکثری در انتخابات باید با صداقت و همدلی با مردم برخورد کرد و افق شهرستانی را در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تعیین کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار