فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام به مناسبت دهه تولید و تجارت از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک شکوهیه قم بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 06 July 2023

به گزارش تابناک قم، در این بازدید که اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، ابراهیمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، سرهنگ نیکوکلام مطهر مسوول بسیج مهندسین صنعت و شماری از مسوولان استانی حضور داشتند، سردار موحد فرمانده‌ قرارگاه صنعتی قرارگاه خاتم الانبیا ص استان قم در بازدید میدانی از چند واحد تولیدی از نزدیک در جریان اقدامات، ابتکارات و دغدغه‌های تولیدکنندگان قرار گرفت.

مسوول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه استان قم در حاشیه این بازدید در گفت‌وگویی، بیان داشت: قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه استان قم در حوزه رفع موانع تولید شامل مشکلات زیرساخت، مالی بانکی، مالیات، بیمه، صادرات،تحقیق و توسعه ،دانش بنیان ،قوانین و مقررات در قالب کیلینک صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با تشکیل گروه‌های پایش عارضه‌یابی، مشاوره و تسهیل‌گری در راستای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد کمک به توسعه واحدهای صنعتی گام برمی‌دارد.

حسین نیکوکلام مطهر ادامه داد: قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء سپاه یکی از نهادهای مورد اعتماد و وثوق بخش خصوصی و دولتی در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا ص استان قم عنوان کرد: قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا در استان قم تاکنون بیش از ۳ هزار واحد صنعتی را پایش و عارضه‌یابی، ۷۰۰ واحد را تسهیل‌گری و مشاوره و برای ۳۰۰ واحد تولیدی نیز رفع موانع انجام داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار