معاون سیاسی در جمع فرمانداران ۴ استان
هاشمی مهر با اشاره به سخنان رهبری و ریل گذاری و بیان راهبرد‌های انتخابات مبنی بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت افزود: اکنون وظیفه ما مجریان انتخابات است که برای تحقق این راهبرد‌ها از همه توان خود استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 20 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر در نشست افتتاحیه همایش منطقه‌ای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران چهار استان در یاسوج ، ضمن خیر مقدم به میهمانان، با بیان ویژگی‌های استان، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، دارای ۹ شهرستان در دو اقلیم سردسیری و گرمسیری است.
هاشمی مهر با بیان این نکته که مردم استان همیشه پای انقلاب بوده و هستند، افزود: در دوره حکومت پهلوی اول و دوم مردم کهگیلویه و بویراحمد حاضر به کوتاه آمدن در مقابل ظلم و زیاده خواهی‌های حکومت مرکزی نشدند، اما در زمان انقلاب و پس از آن با هدایت آیت الله ملک حسینی، همواره یک حضور پررنگ در حمایت از امام و انقلاب اسلامی داشته اند.
وی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران جنگ تحمیلی علی رغم نداشتن حداقل زیرساخت‌ها و محرومیت شدید با همه توان خود حضور در جبهه‌ها داشتند به گونه‌ای که به لحاظ تعداد جمعیت ایثارگری نسبت به جمعیت استان، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده اند.
هاشمی مهر ادامه داد: این استان با دارا بودن تعداد زیادی اماکن گردشگری و بیش از ۷۰۰ آثار تاریخی در کنار ۲۲۵ بقاع متبرکه و داشتن ۴۸ قله بالای چهار هزار متر یکی از پتانسیل‌های بزرگ برای رونق گردشگری است.
وی با اشاره به این نکته که یک سوم جمعیت استان را سادات تشکیل می‌دهند، افزود: ۹۶ درصد قوم لر و ۴ درصد قوم ترک در این استان در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند.

عملکرد مسئولانه ما مجریان موجب تحقق چهار راهبرد انتخاباتی رهبری می شود

هاشمی مهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آغاز سومین سال کار دولت آیت الله رئیسی هستیم که ضمن ارج گذاری به رای مردم و تلاش‌های این دولت برای حل مشکلات، یک آزمون بسیار بزرگ یعنی دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم که باید تلاش کنیم سربلند از این آزمون بیرون بیاییم.

وی با اشاره به سخنان رهبری و ریل گذاری و بیان راهبرد‌های انتخابات مبنی بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت افزود: اکنون وظیفه ما مجریان انتخابات است که برای تحقق این راهبرد‌ها از همه توان خود استفاده کنیم.

هاشمی مهر با بیان این نکته که عملکرد ما مجریان قانون است که می‌تواند به چهار راهبرد مطرح شده از طرف رهبری جامعه عمل بپوشاند افزود: مهمترین شاخصه انتخابات اعتماد مردم به عملکرد مجریان است که می‌تواند سلامت و مشارکت حداکثری را تضمین کند.

وی ادامه داد:امنیت یکی دیگر از راهبرد‌های انتخابات است که خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع امنیتی و تشکل‌های سازمان یافته ضد انقلاب نداریم ضمن این که نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت استان ما شیعه و در مناسبت‌های ملی و مذهبی جلودار هستند.

هاشمی مهر گفت: عمل صحیح به قانون ما مجریان قانون است که می‌تواند سلامت و مشارکت را در سطح کشور بالا ببرد.

وی ادامه داد: استفاده از افراد متعهد، کاردان و با تجربه در هیئت‌های اجرایی که سوگیری‌های سیاسی نداشته باشند می‌تواند عاملی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم باشد.

هاشمی مهر افزود: در موقعیت حساسی به سر می‌بریم و می‌بینیم که روزانه فراخوان‌های ضد انقلاب منتشر می‌شود و عده‌ای هم از داخل متاسفانه آگاهانه یا ناآگاهانه بر این مسائل دامن می‌زنند بنابراین لازم است همه ما مسئولانه عمل کنیم.

وی گفت: امیدواریم با تدبیر مسئولین و همراهی مردم انتخابات پیش رو با سلامت و مشارکت بالا برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نیز باشد.

هاشمی مهر در پایان گفت: این روز‌ها که توفیقات دولت در بحث سیاست خارجی مشخص است، امیدواریم اقدامات خوب شما فرمانداران و مجریان قانون در انتخابات پیشرو باعث سربلندی هرچه بیشتر نظام اسلامی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار