مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد گفت: با مشارکت رسانه‌های جمعی استان و در راستای اجرای سیاست‌های جهاد تبیین، اقدامات و خدمات اقشار مختلف بسیج بیش از پیش اطلاع رسانی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 15 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی‌محمد پارسائیان در آئین امضای تفاهم نامه بسیج رسانه و بسیج دانش آموزی و جامعه زنان استان اظهار داشت: خدمات متعددی از سوی اقشار مختلف بسیج در جامعه ارائه می‌شود که بسیاری از این خدمات به دلیل پوشش ضعیف خبری به نحوی مناسب به اطلاع افکار عمومی جامعه نمی‌رسد، لذا به منظور انجام منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین با محوریت بسیج رسانه‌استان و مشارکت فعالان رسانه در قالب تفاهم نامه همکاری، خدمات و اقدامات اقشار مختلف بسیج به صورتی نهادینه اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: رایزنی در خصوص هماهنگی پوشش اقدامات و خدمات قشرهای مختلف بسیج صورت گرفته که در نخستین گام تفاهم نامه همکاری خبری میان بسیج دانش آموزی و جامعه زنان استان با بسیج رسانه برای آغاز تولید اخبار و گزارش‌های متنوع از فعالیت‌های این اقشار فراهم شده است.

پارسائیان همچنین از برگزاری چهار اردوی جهادی بسیج رسانه در قالب گروه جهادی شهید اخلاص در استان خبرداد و یادآور شد: بسیج رسانه استان به منظور کمک به سایر اقشار این تشکل مردمی، پوشش فعالیت‌های و خدمات آنها را در دستور کار قرار داده است که با امضای تفاهم نامه با اقشار مختلف این همکاری به صورت نهادینه تداوم خواهد یافت.

حجت‌الاسلام حمید قطبی راوندی مسئول بسیج دانش‌آموزی یزد نیز از برنامه ریزی این قشر بسیج استان برای به کارگیری ۳۰۰ مربی در زمینه فعالیت‌های غنی سازی اوقات فراغت قشر نوجوان و جوان تصریح کرد: اطلاع رسانی به جامعه هدف در خصوص برنامه‌های بسیج دانش آموزی، پوشش برنامه‌های این قشر را افزایش می‌دهد.

مسئول بسیج زنان استان یزد نیز با تشریح برخی از برنامه‌های این قشر، بسترسازی برای اطلاع رسانی هرچه بهتر رویدادها و خدمات این بخش به جامعه هدف را در پیشبرد اهداف این تشکل مردمی موثر ارزیابی کرد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری میان بسیج رسانه استان یزد با بسیج اقشار دانش آموزی و زنان امضا شد، که بر اساس این تفاهم نامه، پوشش خبری مناسب رویدادها و تهیه گزارش‌های خبری و تصویری از اقدامات و خدمات بسیج اقشار، انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار