عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی انتخاب مجید پارسائی به سمت مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹ 14 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی انتخاب مجید پارسائی به سمت مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است;

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای مهندس مجید پارسائی
مربی ارزنده تیم ملی نوجوانان هندبال جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اکنون که با عنایت حق تعالی و در سایه ی تجاربی گرانبها، کارنامه ای درخشان و با شایستگی به سمت مربی تیم ملی نوجوانان‌ کشور عزیزمان منصوب شده اید، موجب فخر و مباهات و انتظارات ملت شریف در کسب قهرمانی آسیا و همچنین درخشش در سطح جهانی فراهم آمده است.
اینجانب در کمال شادمانی و افتخار، این موفقیت ارزشمند را تبریک عرض نموده و مزید توفیقات به همراه سلامتی و سربلندی از خداوند سبحان برایتان مسئلت دارم.
بی شک، آوازه و آقایی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در رده ها و سطوح مختلف مسابقات استانی، کشوری، کسب عناوین مختلف قهرمانی، مرهون تلاش های مجدانه، برنامه ريزی های اصولی، هماهنگی ها و مدیریت مجموعه ی باشگاه هندبال فرازبام دهدشت و هيئت های شهرستانی و استانی است که جنابعالی در رأس مدیریت آن بعنوان مدیرعامل باشگاه حضور مستمر و مؤثر داشته اید که از قِبَل آن، افزون بر عناوین متکثر قهرمانی، باعث شادی زائد الوصف در جامعه ورزشی و ایجاد موجی از نشاط، شادابی، انگیزش و امیدواری در بین ورزشکاران و ورزش دوستان ورزش زیبای هندبال خاصه در کهگیلویه و بویراحمد گردیده است.
از دیگر افتخارات باشگاه فرازبام خائیز علاوه بر استعدادیابی ها، بازیکنان متعددِ ارزشمندی به هندبال کشور عرضه شده است که هم اکنون علاوه بر عضویت در باشگاههای صاحب نام، بعضاً به عضویت تیم ملی درآمده اند که استمرار افتخار آفرینی هایتان را مردم عزیز و قدرشناس به انتظار نشسته اند که به فضل پروردگار محقق خواهد شد.

ان شاءالله
در پناه خدای بزرگ و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق و سربلند باشید.
ارادتمند
عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار