فرماندار رضوانشهر خواستار تامین اعتبارات لازم از محل بحران برای نقاط آسیب دید و بحرانی این شهرستان شد
کد خبر: ۱۱۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ 08 May 2023

فرماندار رضوانشهر در نشست با مدیر کل بحران استانداری گیلان، خواستار تامین اعتبارات لازم از محل بحران برای نقاط آسیب دید و بحرانی این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک، امروز دوشنبه هجدم اردیبشهت، جلسه بررسی مشکلات تنش آبی فصل زراعی ۱۴۰۲ و نقاط آسیب دیده و بحرانی رضوانشهر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله و مهندس مرادی مدیرکل بحرانی استانداری گیلان و دستگاه های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره تنش آبی فصل زراعی ۱۴۰۲ و مطالبات مردمی در خصوص نقاط بحرانی و آسیب دیده شهرستان بر اثر سیلاب های اخیر و همچنین مشکلات آب شرب، خواستار مساعدت ویژه مدیر کل بحران استان در بحث تامین اعتبارات از محل بحران شدند.

صفوی افزود: بر این باوریم مردم این منطقه بدون اغماض شایسته خدمت بوده و هستند و باید با همه توان در جهت رفع مشکلات و رضایتنمدی مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

همچنین مهندس مرادی مدیرکل بحرانی استانداری گیلان نیز در این جلسه بر شناسایی نقاط آسیب دیده از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات در حوزه تنش آبی، نقاط آسیب دیده و حادثه خیز شهرستان را به اداره کل بحران استانداری به منظور پیگیری اعتبارات از محل بحران اعلام نمایند.

در ادامه فرماندار رضوانشهر به اتفاق مدیر کل بحران استانداری گیلان از چندین نقاط بحرانی و حادثه خیز شهرستان بازدید میدانی بعمل آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار