تجلیل فرماندار لنگرود از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعه
کد خبر: ۱۰۸۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 16 January 2023

تجلیل فرماندار لنگرود از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعهتجلیل فرماندار لنگرود از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعهتجلیل فرماندار لنگرود از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعهتجلیل فرماندار لنگرود از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعهتجلیل فرماندار لنگرود از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعه

بگزارش خبرنگار تابناک گیلان فرماندار لنگرود گفت: زنان همواره در صف اول عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته اند.


؛ به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعه تجلیل شد.


فرماندار لنگرود ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، در خصوص توانمندیهای بانوان تصریح کرد: بانوان شاغل علاوه بر ایفای نقش اساسی در خانواده که یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی است در مسئولیت امور اداری، علمی ، اجتماعی وفرهنگی نیز توانسته اند توانایی و ظرفیت خود را اثبات نمایند.


وی اضافه کرد: زنان مسئول تربیت آحاد جامعه هستند و ما حضور زنان را در همه صحنه ها از راهپیمایی ها تا پیروزی انقلاب اسلامی و از بدرقه کردن همسران و فرزندانشان در دوران هشت سال دفاع مقدس تا فعالیت های پشت جبهه ها و پس از آن در همه عرصه های انقلاب شاهد بوده ایم .


فرماندار لنگرود بیان کرد: هجمه دنیای غرب با روشهای مختلف به موضوع حجاب به دلیل اهمیت اساسی آن در حفظ بنیان خانواده است و قطعاً اگر حیا و عفت از جامعه اسلامی رخت بربندد جامعه دچار فروپاشی می گردد.

دکتر محمدرضا جلالی ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای بانوان همکار از ایشان خواست با انسجام و همدلی بیشتر نسبت به جلب رضایت باریتعالی و خدمتگذاری مردم کوشیده و با رفع نقاط ضعف و مشکلات در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمایند.


فرماندار شهرستان در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از بانوان شاغل مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار