مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش مدیریت بحران در این استان خبر داد و از شهروندان خواست، فعالیت های کوهنوردی را متوقف کرده و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 13 January 2023
به گزارش تابناک تهران، حامد یزدی مهر پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه ۲۵ دی ماه سطح استان تهران به ویژه نیمه شمالی استان شاهد بارش برف، مه، وزش باد و کولاک خواهیم بود.
 
یزدی مهر با بیان اینکه اثر این شرایط جوی اختلال در سفر، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها است، گفت: با این مخاطرات اختلال در سفر‌ها و کاهش دید و لغزندگی جاده مورد انتظار است.
 
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره بر ضرورت پاک‌سازی و لایروبی شبکه کانال‌ها و آب راه‌ها از مردم خواست، از سفر‌های برون شهری و غیر ضروری پرهیز کنند و افزود: در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی و مدیریت در مصرف انرژی بسیار اهمیت دارد.
 
وی از آماده باش زمستانی تمام عوامل مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی مسئول و امدادرسان خبر داد و گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای عبور از جاده‌های استان تهران به ویژه در نیمه شمالی و محور‌های کوهستانی تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پیش از حرکت مقدار سوخت، سیستم گرمایشی خودرو، وضعیت لاستیک‌ها و وضعیت فنی وسیله نقلیه را کنترل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.
 
یزدی مهر از شهروندان خواست از پارک وسیله نقلیه در زیر درختان پرهیز کنند و گفت: به تیم‌های شهرداری در سراسر استان تهران تاکید شده، نسبت به پاکسازی معابر درون شهری برای تسهیل در تردد خودرو‌ها اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار