مدیر کل مدیریت بحران آخرین وضعیت استان پس از شروع بارش‌ها در مناطق مختلف را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ 23 December 2022

علیرضا نیکروز در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از عصر امروز فعالیت سامانه بارشی به صورت گسترده آغاز شد که در اکثر مناطق باراش‌ها خوبی داشته ایم.
نیکروز ادامه داد: هم اکنون تیم مدیریت بحران در استانداری مستقر و به صورت لحظه‌ای در حال پایش وضعیت استان از طریق ارتباط با مسئولین مرتبط است.
وی گفت: در تماس‌های مکرر با فرمانداران و بخشداران اعلام شد که تاکنون علی رغم بارش‌های گسترده مشکل خاصی وجود ندارد البته در برخی نقاط آبگرفتگی معابر رخ داده است که دستگاه‌های متولی در حال رفع مشکلات هستند.
نیکروز در خصوص جاده‌های مواصلاتی استان هم توضیح داد: هم اکنون در محور‌های اصلی و فرعی استان تردد روان است، ولی در برخی گردنه‌ها و نقاط کوهستانی مانند مله شوره و جوخانه گزارش بارش شدید برف شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان نیز در گفتگو با تابناک کهگیلویه‌ و  بویراحمد از باز بودن همه مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد. 
محمد حسین پور افزود : گردنه مله شوره در مسیر مواصلاتی یاسوج، شیراز بارش گسترده برف را شاهد هستیم که گروه های راهداری در حال برف روبی هستند و خوشبختانه تاکنون مسیر کاملا باز و تردد روان است.

حسین پور ادامه داد : نقاط کوهستانی و گردنه های مناطق سردسیری از جمله جاده باغچه ، جلیل، سپیدار و منطقه جوخانه در چرام هم شاهد بارش برف هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار