سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: شهرداران از هرگونه استخدام غیرقانونی خودداری - کنند.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 20 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر طهماسب نجفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست گردهمایی شهرداران استان کرمانشاه خواستار توجه به خلاقیت و روش‌های جدید در اجرای برنامه‌ها توسط شهرداران شد و اظهار کرد: شهرداران موفق و توانمند حتماً حمایت خواهند شد.

وی تاکید کرد: شهرداران باید به خلاقیت، روش‌های نوین در کارها و همچنین برنامه‌های آموزشی توجه ویژه داشته باشند که این مهم منجر به کارایی و توانمندی بیشتر برای اجرای بهتر طرح‌ها خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه توجه شهرداران به اجرای قانون را مهم و الزامی عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد که شهرداران تسلط کاملی به قانون داشته باشند و از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود امور در شهرها استفاده کنند.

نجفی شهرداری‌ها را از هر گونه استخدام غیر قانونی برحذر دانست و گفت: شهرداران در استخدام نیروهای انسانی فقط باید بر اساس قانون اقدام کنند و هیچ گونه کار قانونی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداران توسط شاخص‌های در نظر گرفته شده ارزیابی خواهند شد، تصریح کرد: بر اساس این شاخص‌ها شهرداران کارآمد و توانمند مشخص خواهند شد و حتماً چنین شهردارانی حمایت و با ادامه کار آنها موافقت خواهد شد زیرا اجرای برنامه‌ها در راستای تسهیل امورات مردم برای ما بسیار مهم و دارای اولویت است.

نجفی با تاکید بر توجه شهرداران به پیگیری طرح‌ها و اجرای کارها و با بیان اینکه پیگیری معجزه می‌کند، ادامه داد: شهرداران باید برای کمک به عمران و توسعه هر چه بیشتر شهرها به دنبال خلق درآمدهای پایدار با پیگیری ویژه باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بررسی دقیق وضعیت پروژه‌های عمرانی در حوزه شهرداری‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شهرداران باید به قوانین بودجه، پیوست‌ها، منابع و سایر ردیف‌های آن آشنایی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداران موظف هستند در اجرای برنامه‌ها به پیشبرد کارهای مردم و احترام به ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

نچفی از شهرداران خواست تلاش خود را برای استفاده بهینه از منابع آبی در توسعه فضای سبز با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه ۲ اولویت مهم دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: شهرداران وظیفه دارند که جهت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند و از سوی دیگر با خلق درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها می‌توانند به ایجاد اشتغال هم کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار