مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی این واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 30 November 2022

ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان توسط بنیاد علوی+تصویر

به گزارش تابناک- اسفندیار مختاری با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۲۰۰ واحد سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۰۰ واحد برای مددجویان و خانواده‌های ۲ معلولی بهزیستی ساخته می شود.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در این بخش، بیان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن، بنیاد علوی نیز ۸۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض پرداخت می‌کند.
وی سهم مشارکتی بنیاد علوی در ساخت واحد‌های مسکن مددجویان بهزیستی در حوزه شهری را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه روستایی ۱۵۰ میلیون تومان هم بصورت بلاعوض پرداخت می شود.
مختاری با اشاره به اینکه در حوزه مسکن نیز به ۲۵۰ نفر تسهیلات بلاعوض از ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بصورت پنج تا ۱۰ ساله برای تعمیرات مسکن پرداخت شد، اضافه کرد:معارضات اجتماعی در برخی مناطق روستایی روند اجرای ساخت مسکن را کند کرده است.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از این تعداد واحد مسکونی تا پایان امسال به بهره برداری  می رسد، یادآور شد: محرومیت زدایی از دیشموک از اولویت های بنیاد علوی بوده، اما با توجه به فقر و محرومیت زیاد و توسعه نیافتگی منطقه توانمند سازی جامعه هدف طی ۲ سال از حضور در اینب بخش با همکاری دیگر نهاد‌ها در چهار فصل اشتغال، عمرانی، فرهنگی و حوزه سلامت در حال اجرا است.
دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک گفت: بخش دیشموک با ۲۳ هزار نفر جمعیت و ۸۵ روستا در ۹۰ کیلومتری دهدشت مرکز کهگیلویه و در فاصله ۲۳٠ کیلومتری از مرکز کهگیلویه و بویراحمد و هم‌مرز با استان خوزستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار