رییس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: میزان افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری نسبت به هفته گذشته، یک درصد بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 20 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا کوشکی افزود: گزارش‌ها حاکی از رسیدن میزان مصرف به بیش از ۵۰۰ میلیون مترمکعب در روز در بخش خانگی و تجاری، طی هفته جاری است.

وی درباره لزوم همکاری هموطنان به منظور حفظ جریان پایدار گاز گفت: با توجه به ورود یک جبهه هوای سرد به کشور، ظرفیت ثابت تولید گاز در پالایشگاه‌ها و وضعیت مصرف حداکثری گاز و از آن‌جا که اولویت شرکت ملی گاز ایران حفظ جریان پایدار گاز برای بخش خانگی است، طبیعتاً با افزایش مصرف، ناچار به محدود کردن سهم بخش صنایع خواهیم بود.

رییس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، بالاترین سرانه مصرف بخش خانگی طی روز گذشته را در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و مازندران اعلام کرد و افزود: از تمامی هموطنان، مدیریت مصرف و مصرف بهینه را خواستاریم تا شهرهای شمالی با افت فشار گاز روبرو نشوند.

آقای کوشکی در پایان، اظهار داشت: انتظار می‌رود که هموطنان مدیریت بهینه در مصرف گاز را در دستور کار قرار دهند. به‌عنوان مثال، عدم استفاده از سیستم گرمایشی در فضاهای بلا استفاده در طول روز و شب، یکی از موارد مدیریت مصرف در این زمینه است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سی سخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
باز یک موردجدیدغیراز انتخابات وتظاهرات...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار