مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از تعزیر میلیاردی یک شرکت بازرگانی و بازگرداندن ۳ میلیون یوان چین به بانک شاکی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ 06 November 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: پیرو گزارش اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق سرپرستی بانک سپه استان مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی به ارزش مبلغ ۱۳۶,۲۵۷,۳۶۹,۷۹۷ ریال، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال شد.

او افزود: با تشکیل پرونده، شعبه اول تجدیدنظر تعزیرات حکومتی قم پس از بررسی محتویات پرونده، با توجه به عدم ارائه لایحه دفاعیه موثر و همچنین ارسال جوابیه اظهارنظر کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر اینکه کالا‌های موضوع ثبت سفارش توسط شرکت مذکور وارد کشور نشده است، شرکت خاطی را علاوه بر اعاده ۳ میلیون و ۳۰۲ هزار یوان چین به بانک شاکی، به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۵۴ ریال جزای نقدی (معادل تفاوت نرخ ارز با نرخ رایج ریالی در بازار) در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مهدی ریاضی در خاتمه افزود: این پرونده پس از انجام مراحل قانونی به واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی قم ارسال و میزان جریمه رای صادره وصول و پرونده مختومه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار