در این استان کشتارهای غیرمجاز دام و فروش مرغ زنده وجود دارد که تاکنون مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده است و سلامت آنها همواره در خطر است
کد خبر: ۱۰۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 07 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  همایش روز ملی دامپزشکی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور امیرعباس جعفری معاون سازمان نظام دامپزشکی کشور، رئیس‌کل دادگستری و جمعی از مسئولان نظام دامپزشکی و مسئولان استانی برگزار شد.

 رئیس‌ کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، نسبت به فروش مرغ زنده و کشتار غیرمجاز دام در این استان هشدار داد.

وی یکی از مشکلات استان‌های توسعه نیافته را مشکلات بهداشتی عنوان کرد و گفت: در این استان کشتارهای غیرمجاز دام و فروش مرغ زنده وجود دارد که تاکنون مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده است و سلامت آنها همواره در خطر است.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به هرگونه کشتار غیرمجاز دام و یا فروش مرغ زنده در استان، گفت: اجازه نمی‌دهیم به بهانه اشتغال که اشتغال کاذب نام دارد برخی با سلامت مردم بازی کنند.

مزارعی با قدردانی از عملکرد دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی از موارد نیروهای دامپزشکی حتی با متخلفین برخورد فیزیکی پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل نباید اجازه داد کسانی با دوره گردی و فروش دام و طیور با سلامت مردم بازی کنند و تاکنون نیز کارها و اقدامات خوبی برای برخورد با آنها صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار