در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران
با توجه به گزارش های که از طریق مردم به فرمانداری ارایه شده بعضی از دستگاه های دولت در خدمت رسانی به مردم خوب عمل نکرده و مدیران این ادارات در جلسه بعدی شورای اداری باید جواب گو باشند و ضعف خود را اصلاح کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 19 September 2022

به گزارش تابناک از شهرستان گچساران، جلسه شورای اداری با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس با حضور اعضای شورای تامین و مدیران شهرستانی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
فرماندار شهرستان گچساران در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آنچیزی که به نام امنیت و آسایش در جامعه امروزی داریم مدیون خون شهدا و جان فشانی ایثارگران هستیم که با رشادت های خود در طول ۸سال دفاع مقدس برای جامعه و کشور ایران به ارمغان داشتند.
دیهیم خوب به برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید داشت و افزود: ما وظیفه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران به خاطر رشادت های این عزیزان یاد کنیم.

وی با گلایه و ابراز نارضایتی از عملکرد برخی ادارات شهرستان بیان داشت: با توجه به گزارش های که از طریق مردم به فرمانداری ارایه شده بعضی از دستگاه های دولت در خدمت رسانی به مردم خوب عمل نکرده و مدیران این ادارات در جلسه بعدی شورای اداری باید جواب گو باشند و ضعف خود را اصلاح کنند.

دیهیم خوب با اشاره به بازگشایی مدارس در هفته آتی در شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در دو سال اخیر به خاطر بیماری کرونا مدارس به صورت حضوری بازگشایی نشده بود امسال تمامی ادارات خدمات رسان باید برای همکاری با مدارس جهت بازگشایی اقدامات لازم را انجام دهند تا مدارس مشکلی در زمینه برق،اب و گاز نداشته باشند.

وی با بیان اینکه هر نوع حفاری و کندو کاری در دو هفته اول مهر ممنوع می باشد عنوان کرد: متاسفانه امسال ایاب ذهاب دانش آموزان با وسایل نقلیه عمومی دچار مشکل می باشد که امیدواریم با سوخت رسانی مناسب این مشکل رفع و بحث ترافیک شهری پیش نیاید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این جلسه از برگزاری ۱۵۰برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: در روز پنج شنبه در محوطه سپاه ناحیه شهرستان با حضور مدیران، شاهد برگزاری رژه نیروی های مسلح با حضور سخنرانی یکی از اسرای کشور هستیم.
سرهنگ محقق زاده شعار محوری هفته دفاع مقدس را به نام ما مقاوم هستیم نام برد و افزود:از دیگر برنامه های این هفته در روز چهارشنبه تجلیل و تکریم از ۴۰۰پیشکسوت ایثارگر شهرستان می باشد که در سالن آزادی شرکت نفت برگزار می شود.
وی هدف اصلی شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس را جان فشانی در راه دین خدا و اسلام دانست و اظهار داشت: وظیفه ما در برابر خون شهدا و رشادت های ایثارگران خدمت گذاری بدون منت به خانواده آنها می باشد.

دادستان شهرستان گچساران با هشدار به مدیران برخی از ادارات شهرستان گچساران گفت: متاسفانه سرقت از اموال ادارات در شهرستان زیاده شده و مدیر هر اداره از هزینه شخصی خود که هم شده باید دوربین های مدار بسته خود را تعمیر و راه اندازی کنند.

حجت الاسلام ادیبان افزود:اگر در جلسه بعد فقط یک آجر از یک اداره ای کم شود مدیر آن مجموعه باید جواب گو باشد.
وی همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریت بیمارستان شهید رجایی گچساران بیان داشت: متاسفانه بعضی از کادر درمانی این بیمارستان مردم را به خاطر پاس کاری و اذیت آن سه بار برای یک سرم به شهر می‌فرستند و همین عامل باعث فشار عصبی به مردم شده است.
وی با بیان اینکه خدمات رسانی در بیمارستان باید درست و با حوصله به مردم صورت گیرد ،عنوان کرد: وقتی پرستار بیمارستان به مریض بی محلی میکند و مردم را اذیت میکنند فشار مردم بالا رفته و قدرت تصمیم گیری پایین آمده و همین عکس العمل باعث می شود که چنین رخداد های در این بیمارستان انجام گیرد.
ادیبان افزود: شاید این اتفاقات در هر شهرستان یا استانی صورت بگیرد ولی بیمارستان شهید رجایی هنوز دادخواست یا شکایتی به دادستانی ارایه نداده و محل عادتی شده برای این مجموعه که درگیری خود را در فضای مجازی اعلام میکنند بدون اینکه به نهادهای امنیتی گزارش دهند ،گر چه دادستانی بدون هیچ گونه شکایت بیمارستان وارد عمل شده و اقدامات لازم جهت حکم جلب و دستگیری افراد لازم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار