با شناسایی و حمایت استعداد های درخشان شهر اولین ها لنده گامی بزرگ در جهت شکوفای استعداد کودکان و نوجوانان شهر بردارد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 26 August 2022

تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آموزشی اصول فن بیان به قدری اهمیت دارد که فقدان آن در سیستم آموزشی کشور به خوبی ملموس است. کارشناسان اعتقاد دارند یک مدیر موفق، پزشک، وکیل، معلم، مشاور و مهندس کاربلد و یا کارمند خوش آتیه باید مهارت خوب صحبت کردن با مخاطب را داشته باشد و بتواند توجه او را به خوبی جلب کند.

صحبت کردن در واقع اولین و البته مهمترین گام در برقراری ارتباط است در نتیجه این آموزش فن بیان اصولی است که کمک می کند ما بتوانیم به خوبی منظور و خواسته هایمان را منتقل کرده، روابط بهتر و موثرتری داشته باشیم و به زیبایی با دیگران ارتباط برقرار کنیم.
موسسه تازه تاسیس استعداد یابی پرش لنده با رویکردی ویژه در نظر دارد با شناسایی و حمایت استعداد های درخشان شهر اولین ها لنده گامی بزرگ در جهت شکوفای استعداد کودکان و نوجوانان شهر بردارد.
در همین راستا در نظر دارد با برپایی و برگزاری کارگاه ها و دوره ها در رشته ها و زمینه های مختلف و از دل این دوره ها این استعداد ها را شکوفا کند.
یکی از این دوره ها فن بیان هست،که پس از برگزاری اولین دوره آن،هر چند تمامی کودکان و نوجوانان شرکت کرده پیشرفت چشم گیری داشته اند،با برپایی آزمون نهایی برگزیدگان دوره را جهت شرکت در دوره حرفه ای مجری گری شناسایی کرده است.
اسامی راه یافتگان به دوره مجری گری حرفه ای:
هانیتا غلامی(رده سنی کودکان)
یسنا محمدی زاده(رده سنی کودکان)
مرسانا مسیحی (رده سنی کودکان)
شهداد عزیزی(رده سنی کودکان)
محمد امین اسکندری(رده سنی کودکان)
امیر رضا معماری(رده سنی کودکان)
آرزو آزاده(رده سنی نوجوانان)
فرشته معماری(رده سنی نوجوانان)
آتوسا ویسی(رده سنی نوجوانان)

برچسب ها: فن بیان لنده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
درود بر لنده ای های اصیل و متین
ساسان
|
Germany
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
ارزو ازاده واقعا از نخبگان رباضی استان و کشور و فن بیان بسیار بالایی دارد. بحق میتواند جای پای مرحوم استاد سخنران مدیر کشوری حاج اسفندیار ازاده نماید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار