دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: سهمیه تیم کرمانشاه برای شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگ‌سالان کشور مشخص نیست.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 05 October 2015
دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: سهمیه تیم کرمانشاه برای شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگ‌سالان کشور مشخص نیست.

خدر ولدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به مهم‌ترین اتفاقات و سوژه‌های بوکس استان کرمانشاه اشاره کرد.

*درخشش نوجوانان نقطه عطف بوکس کرمانشاه

ولدی ادامه داد: مسابقات قهرمانی بوکس در رده نوجوانان برگزار شد و تیم کرمانشاه توانست مقام سوم این رقابت‌ها را به‌خود اختصاص بدهد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه کسب این مقام را نقطه عطف بوکس استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته تیم بوکس کرمانشاه با 13 ورزشکار در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کرد.

وی قرار گرفتن تیم بوکس کرمانشاه در رده 21 جدول رتبه‌بندی را نتیجه این مسابقات و موجب کاهش سهمیه تیم کرمانشاه برای شرکت در مسابقات امسال بیان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم بوکس کرمانشاه با شش ورزشکار در رقابت‌های بوکس نوجوانان کشور شرکت کرد.

ولدی تاکید کرد: با اینکه تیم کرمانشاه نسبت به سال قبل با سهمیه کمتری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد، اما توانست مقام چهارم را به‌ خود اختصاص بدهد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه این رتبه را یک موفقیت بزرگ برای بوکس استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: مسابقات بوکس قهرمانی استان کرمانشاه در رده بزرگسالان هفته گذشته برگزار شد.

وی از مشخص شدن تیم‌های قهرمان در این مسابقات خبر داد و افزود: برای نخستین بار در تاریخ بوکس کرمانشاه مسابقات قهرمانی استان با استانداردهای روز برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده ضمن اسکان از تغذیه کامل نیز برخودار بودند.

ولدی بیان داشت: در مسابقات گذشته تیم‌های شرکت‌کننده تنها از مزایای اسکان برخوردار بودند، اما در مسابقات جاری و با تدبیر هیئت بوکس وعده‌های غذایی نیز به تیم‌ها اختصاص داده شد.

*حضور گل‌آرا و غلامی در تیم بوکس کرمانشاه

وی از برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در تاریخ هفتم آبان ماه سال‌جاری خبر داد و متذکر شد: تیم کرمانشاه به احتمال فراوان با چهار سهمیه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه با اشاره به حضور احتمالی فروتن گل‌آرا و سالار غلامی در ترکیب تیم کرمانشاه، گفت: سهمیه تیم کرمانشاه برای شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور مشخص نیست.

این مسئول تصریح کرد: کرمانشاه در مسابقات سال گذشته مقام خوبی کسب نکرده و به احتمال فراوان با کاهش سهمیه روبه‌رو خواهد شد

ولدی برگزاری مسابقات قهرمانی استان در 45 دقیقه را شایعه ذکر کرد و ادامه داد: علی مظاهری اعلام کرده بود مسابقات بوکس قهرمانی استان در 45 دقیقه برگزار شده است.

ولدی ضمن تکذیب ادعای مظاهری، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی بوکس کرمانشاه در سال‌های اخیر  دوری و کناره‌گیری چهره‌های نام‌دار این رشته است، اما غیبت علی مظاهری در بوکس نسبت به چهره‌های دیگر پررنگ‌تر است.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه با اشاره به بازگشت احتمالی علی مظاهری به ترکیب بوکس استان، بیان داشت: مظاهری از قهرمانان پرافتخار ورزش ایران و کرمانشاه محسوب می‌شود و حضور وی در بوکس کرمانشاه ضروری است.

ولدی تأکید کرد: بین مظاهری و هیئت بوکس سوءتفاهم پیش آمده و من در این‌زمینه با وی صحبت و درخواست کرده‌ام با هیئت همکاری کند.

وی ابراز امیدواری کرد مظاهری به درخواست هیئت بوکس برای همکاری پاسخ مثبت بدهد تا تمام سوءتفاهمات برطرف شود.

*ورزش و جوانان در امور بوکس دخالت نمی‌کند

ولدی در خصوص احتمال دخالت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در امور بوکس، گفت: برخی افراد بدون سند و مدرک این ادعا را مطرح می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار