ساعاتی بیشتر به سوت آغاز مسابقات جهانی کشتی در شهر رم پایتخت کشور ایتالیا نمانده است و لحظه ها و ثانیه ها برای آغاز جشن و سرور قهرمانی شیر بچه دهدشتی به کندی و سختی در حال گذر است.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 25 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید حسین رهی فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت : ساعاتی بیشتر به سوت آغاز مسابقات جهانی کشتی در شهر رم پایتخت کشور ایتالیا نمانده است و لحظه ها و ثانیه ها برای آغاز جشن و سرور قهرمانی شیر بچه دهدشتی به کندی و سختی در حال گذر است.

بلوار شهید آرانپور (منزل میرزا رضا آذرشب) در شهر دهدشت یکبار دیگر آماده ی آذین بندی و هلهله و شادی جشن قهرمانی است

به یقین، لرهای خونگرم تا به همین مرحله نیز به فرزند جسور و غیور خود می نازند چرا که حضور در آوردگاه جهانی به سادگی امکان پذیر نیست.

ناداوری های آشکار مانع از قهرمانی پهلوان آذرشب در آسیا گردید اما به قول هادی عامل او چغر و کشتی بلد هست و تقاص آسیا را در جهان خواهد گرفت.

کشتی ورزش لحظه هاست.

 2 روی بیشتر ندارد ( برد - باخت)

اما انتظارات از پهلوان رضا فقط برد است که امیدواریم با ایستادن بر سکوی نخست جهان و نصب مدال قهرمانی بر سینه ستبرش به ایران برگردد ان شاءالله.

آنچه که مایه ی امیدواری و لحضه شماری برای قهرمانی شیربچه ی کهگیلویه و بویراحمدی است؛ غیرت، تعصب، روحیه بالا، توان جنگندگی، مهارت و جسارت او در کشتی است اما آنچه که مسلم است رقبای آذرشب نیز دست و پا بسته نیستند و برای کسب مدال آمده اند که به یقین در تمرین، آماده سازی و وجود امکانات برتر و جلوتر از رضا آذرشب هستند.

بنابراین نرسیدن او به مدال قهرمانی محتمل هست و چیزی از ارزش های او کم نمی کند.

اما همانگونه که گفته ام تا به همین مرحله (حضور در میدان قهرمانی جهان) خود افتخار بزرگی است و به پهلوان آذرشب می نازیم چرا که او نوجوان هست و در ابتدای راه و کلکسیون قهرمانی اش با کسب مدال در المپیک را به انتظار نشسته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار