فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: حضور به موقع ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان کرمانشاه و سرعت عمل آن ها، جان دختربچه ۶ ساله‌ای را وقوع حادثه‌ای ناگوار نجات داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 16 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران کلانتری آزادگان حین گشترنی در حوزه استحفاظی خود بودند که ناگهان متوجه حرکت یک دستگاه خودرو سمند بدون راننده در سراشیبی به سمت عقب می‌شوند.

وی ادامه داد: سروان "محمد رضازاده" و سرباز وظیفه "شهروز قادرپناهی" با مشاهده این صحنه و متعاقب آن وحشت دختر بچه‌ای ۶ ساله که تنها سرنشین خودرو بوده و درخواست کمک داشت به سرعت وارد عمل می‌شوند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: این ۲ همکار وظیفه شناس و شجاع با به خطر انداختن جان خود موفق می‌شوند به هر شکل ممکن خودرو سمند را که در سراشیبی هر لحظه بر سرعت آن افزوده می‌شد متوقف و جان دختر بچه را از خطر حتمی نجات دهند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: سروان رضازاده و سرباز وظیفه قادرپناهی پس از متوقف کردن خودرو، دختربچه ۶ ساله را هم تحویل خانواده اش دادند.

وی افزود: این اقدام شجاعانه ماموران وظیفه شناس و شجاع کلانتری ۲۶ آزادگان باعث تحسین و تشویق شهروندان حاضر در صحنه شد و خانواده کودک خردسال نیز با حضور در کلانتری ضمن نصب بنر تقدیر و تشکر، عنوان کردند جان دختر خود را مدیون درایت و شجاعت مثال زدنی ماموران پلیس هستند.

سرهنگ دلیری در پایان با تقدیر از اقدام خداپسندانه سروان رضازاده و سربازوظیفه قادرپناهی و اینکه عمل آن‌ها حتما مورد تشویق از سوی انتظامی شهرستان قرار خواهد گرفت، گفت: پلیس ثابت کرده همواره یاور و حافظ جان و مال مردم بوده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار