فرماندار قلعه گنج
مردم و مسوولان باید به کمک نیروی انتظامی بشتابند و منطقه را برای کسانی که به دنبال نابود کردن جوانان از طریق مواد مخدر هستند ناامن کنند.مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله 430 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 04 October 2015
وحدت عیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طایفه های احمدی و کرمی پس از هشت سال نزاع و درگیری و کشته شدن دو نفر از طایفه ها و مجروح شدن یک تن دیگر با میانجی گری سران طوایف و امام جمعه قلعه گنج صلح کردند.
وی بیان کرد: امروز کشور و جامعه به آرامش نیاز دارد و همه مردم و مسوولان باید با همدلی و همزبانی این آرامش را مهیا کنند زیرا اتحاد و همدلی، نشانه پیروزی است.
وی گفت: قبایل، مذاهب و ادیان بسیاری در کشور وجود دارند و همه مردم با هر دین و مذهب و از هر قوم و قبیله باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه خود تلاش کنند.
فرماندار قلعه گنج ادامه داد: همانگونه که ایشان شعار سال را دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند لذا ما باید به این شعار جامه عمل بپوشانیم و همه با اتحاد و همدلی مسوولان را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری کنیم.
وی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی و نظامی گفت: امروز اگر امنیت پایدار وجود دارد به برکت خون شهدا و زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی است.
عیدی افزود: مردم و مسوولان باید به کمک نیروی انتظامی بشتابند و منطقه را برای کسانی که به دنبال نابود کردن جوانان از طریق مواد مخدر هستند ناامن کنند.
مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله 430 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار