در سفر رییس بنیاد مسکن و نماینده مجلس به شهرستان لنده، رفع مشکلات زیر ساختی در روستاها و شهر لنده، پیگیری استقرار شعبه بانک مسکن در شهرستان از جمله ی مهمترین مواردی بودند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 03 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است، امروز ظهر در ادامه این سفر به همراه سید محمد موحد نماینده مردم ، فرماندار و سایر مسئولین استان و شهرستان در روستای مالشیخ از توابع بخش مرکزی لنده رفتند و با مردم دیدار کردند.

در دیدارهای مردمی، عطب الله آهنجان معتمد و عضو شورای شهرستان لنده به ذکر مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف از جمله ی بنیاد مسکن پرداختند و اصلی ترین مشکل این شهرستان را در مشکلات زیر ساختی در روستاها عنوان کردند که تحقق با رفع مشکلات و اجرای گسترده ی طرح هادی در مناطق مختلف میسر خواهد شد.

در ادامه، موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به مهمانان  خطاب به رییس بنیاد مسکن اظهار داشت، جنابعالی استاندار این استان بودید و کاملا شرایط این منطقه را می دانید.

وی گفت؛ شهرستان لنده یکی از مناطق سرافراز چه قبل و چه بعد از انقلاب بوده است و شاهد آن هم گلزارهای متعدد شهدا در این منطقه است.

موحد به بررسی مشکلات شهرستان پرداخت و ضمن تاکید بر اولویت بندی پروژه ها افزود: بارها گفته‌ام اگر می دانید که یک کاری فعلا نمی شود نباید وعده به مردم بدهیم.

نماینده مردم در مجلس همچنین از آقای نیکزاد خواست تا به زودی شروع پروژه های آسفالت در شهرستان کلید بخورد.

در این دیدار نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور در سخنانی با اشاره به اینکه بخش زیادی از صحبتهای و گلایه های حاضرین را قبول دارم، افزود: برای همین در بین مردم حاضر شدیم که  فرمانداران شهرستانهای مختلف جزئیات مشکلات را در قالب نامه و همچنین در جلسه به بنده ارائه دادند و به زودی با بررسی این مشکلات و در جلساتی که به صورت دو هفته یکبار با آقای فتاح داریم، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است یکی از موضوعات قابل تاکید مهندس نیکزاد، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مردم در جلسه، بحث آسفالت در شهرستان بود که قرار هست به زودی تصمیم گیری لازم برای شروع این امر در جلسه‌ای با رییس کل بنیاد مستضعفان کشور صورت بگیرد.

همچنین مقرر گردید، مقدمات کار برای ایجاد شعبه بانک مسکن در شهرستان لنده فراهم گردد.

سفر و بازدید میدانی رئیس بنیاد مسکن کشور از شهرستان لنده+تصاویر

سفر و بازدید میدانی رئیس بنیاد مسکن کشور از شهرستان لنده+تصاویر

سفر و بازدید میدانی رئیس بنیاد مسکن کشور از شهرستان لنده+تصاویر

سفر و بازدید میدانی رئیس بنیاد مسکن کشور از شهرستان لنده+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار