نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:دشمنان از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و در این شرایط وظیفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سنگین است.
کد خبر: ۱۰۴۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 27 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:هوشیاری در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، رسالت خطیر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور است.
وی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید با هوشیاری کامل تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را شناسایی و در نطفه خفه کنند و با تمام قدرت از امنیت کشور صیانت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به شهادت شهید «احسان قدبیگی» که روز چهارشنبه در منطقه پارچین تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید والامقام یکی از خدمتگزاران صنعت دفاعی کشور از خطه استان مرکزی و شهر اراک بود که مظلومانه به شهادت رسید.
آیت‌الله در ی نجف‌آبادی بیان کرد: امروز مردم شهیدپرور استان مرکزی و شهرستان اراک تشییع باشکوهی برای این شهید مظلوم برگزار کردند که جای تقدیر دارد و همگان باید توجه داشته باشند که راه مقاومت در کشور باید تقویت شود و مبادا کسی از ادامه مسیر دل سرد شود.
وی با بیان اینکه اول خرداد ماه نیز شهید حسن صیاد خدایی توسط صهیونیست‌های کوردل به شهادت رسید، گفت: مردان خدا مردانه در هر سنگری پیروز هستند و اگر شهید شوند هم پیروز هستند و نزد خداوند جایگاه رفیعی دارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران باید در هر بخش و اموری روی پای خود بایستد ، افزود: امروز شرایط کشور با گذشته قابل مقایسه نیست و انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال عمر بابرکت خود دستاوردهای بسیاری داشته که باید شکرگزار خداوند باشیم .
آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس یک فشنگ هم از خود نداشت اما امروز به همت جوانان، متخصصان و دانشمندان این مرز و بوم در بخش صنایع نظامی قدرت برتر منطقه و در آینده قدرت برتر جهان می‌شود.
وی ادامه داد: مبادا مسایل جزئی و عادی، برنج و روغن نباتی ما را از مسایل و هدف‌های اصلی دور کند، باید خیلی مراقب بود و همه بدانند گرگ‌های آدم خوار ایران را رها نخواهند کرد و دشمنان هر لحظه به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در کشور هستند.
آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: ساختمانی در آبادان تخریب شده و باید قبل از این ماجرا ناظران و مهندسان دقت لازم را به کار می‌گرفتند و در این خصوص تخلفاتی صورت گرفته اما نباید در هر جا که حادثه‌ای رخ می‌دهد کل نظام را زیر سئوال برد.
وی تاکید کرد: نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم، همه بدانند دشمنان در کمین هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود به مناسبت‌های خردادماه اشاره کرد و ادامه داد: سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع)، ولادت فاطمه معصومه ( س)، ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از مهمترین مناسبت‌های پیش رو است که هر کدام باید به بهترین نحو ممکن اجرا شود.
امام جمعه اراک اضافه کرد: امسال پس از چندین سال، ۴۰ هزار نفر از جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع مشرف می‌شوند که زائران باید بهترین درس را از این دانشگاه باعظمت بگیرند.
آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: در راستای وحدت کلمه، یکپارچگی، عظمت و کرامت انسانی همه بابد پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار