مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی از آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 24 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، منصور بیژنی گفت: با همکاری مراجع قضایی، خیران، نیکوکاران و شکات در دو ماه اخیر ۱۵ محکوم مالی غیر عمد که مبلغ بدهی آنان ده میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

 

وی با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان ۳۸۷ میلیون تومان از محل کمک‌های ستاد دیه استان و کشور تامین شده است افزود: از این مبلغ، آورده زندانیان محکوم ۹۴ میلیون، معرفی به بانک ۲۵۰ میلیون و ۱۵۶ میلیون تومان نیز اعسار بوده است.

این مقام ارشد زندان‌های استان با بیان اینکه فرهنگ گذشت در استان ما به یک امر بسیار نیکو و خدا پسندانه مبدل شده؛ بیان کرد: شاکیان پرونده‌های این محکومان ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از طلب خود را بخشیده اند؛ که این افراد خود از بهترین نیکوکاران و خیران در امر آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد محسوب می‌شوند.

مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد دیه موسسه ای خیریه، غیرتجاری و غیر دولتی است، از مسئولان، خیران نوع‌دوست و نیکوکاران خواست تا این ستاد مردم نهاد را در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بیش از پیش یاری کنند.

بیژنی بیان کرد: هم اکنون ۲۴۵ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که منتظر کمک‌های خیرخواهانه نیکوکاران و گذشت شکات می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار