بیست ماه مانده به انتخابات مجلس دوازدهم
مصطفی شجاعیان عضو شاخص جریان انقلاب بویراحمد ، دنا و مارگون در نشستی با رسانه ها از معرفی کاندیدای این جریان برای انتخابات مجلس در دور بعدی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 22 May 2022

کاندیدای جریان انقلاب در بویراحمد معرفی شد + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عضو شاخص جریان انقلاب بویراحمد ، دنا و مارگون در نشستی با رسانه ها از معرفی کاندیدای این جریان برای انتخابات مجلس در دور بعدی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.

حجت اسلام مصطفی شجاعیان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت ؛اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با حمایت و مشارکت رقم خورده و رقم می خورد و حضور مردم در انتخابات برگ زرین انقلاب است .
حجت الاسلام شجاعیان ادامه داد : هر چه از عمر انقلاب بگذرد دشمن با ترفندهای مختلف سعی در مایوس کردن مردم دارد که یکی از آنها بحث انتخابات است و معمولا جریان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در صحنه های سیاسی حضور داشته است و مردم هم در استان استقبال خوبی داشتند .
شجاعیان گفت : یکی از مباحث مهم تعیین تکلیف جریان انقلاب در معرفی گزینه انتخابات بویراحمد ،  دنا و مارگون است در سال ،۹۸ کاندید معرفی کرد که وی بعد از انتخابات هم در بین مردم حضور داشته است .
وی افزود؛ جریان انقلاب با احترام به همه نیروهای انقلابی و با توجه همه جوانب و ضرورت انسجام و اتحاد اقشار جامعه و طوایف و پرهیز از مسایل حاشیه و استفاده از تجارب گذشته به این نتیجه رسیدیم که از آقای نادر منتطریان حمایت کنیم .
وی افزود: برای مردم و آقای منتطریان آرزوی توفیق داریم و امید داریم در سایه الطاف خداوند در دور آتی با یک اقبال عمومی مواجه شوند و انشالله حضور ایشان مایه خیر و برکت باشد .
وی گفت :آقای هدایت تحت هیچ شرایطی در حوزه بویراحمد دنا و مارگون کاندید نخواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار