بیش از ۵۱ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در "جشنواره فرهنگی هنری فردا" شرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 21 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: بعد از مرحله داوری در مدرسه، منطقه و شهرستان ۳ هزار و ۹۷۴ اثر از دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند.

 

حسنعلی عزت خواه افزود: از بین این تعداد ۱۵۰ اثر برتر با رای هیات داوران به مرحله کشوری راه می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۸۰ رشته و گرایش مختلف برگزار شده است ادامه داد: هنر‌های آوایی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، نقد رسانه و فضای مجازی از مهمترین این رشته‌ها است.

 

عزت خواه همچنین از نام نویسی ۱۱ هزار و ۲۵۴ دانش آموز در سومین جشنواره فرهنگی ویژه کانون‌ها در سامانه همگام در استان خبر داد و یادآور شد: پس از داوری ۴۷۵ اثر به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند.

 

وی گفت: آثار برتر در بخش کانون‌ها متناسب با سهمیه استانی که از طریق وزارتخانه ابلاغ می‌شود؛ به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد آثار راه یافته به مرحله استانی را فاخر و ارزشمند بیان کرد و افزود: آموزش و پرورش موظف است از آثار تولیدی دانش آموزان به خوبی صیانت کند تا دست افراد سودجو نیفتد.

 

سید بهاالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هم با بیان اینکه هر ساله شاهد رشد چشمگیر آثار دانش آموزان خلاق و توانمند استان به لحاظ کمی، کیفی و موفقیت آن‌ها در جشنواره‌های مختلف هستیم گفت: در سی و نهمین دوره این جشنواره دانش آموزان استان توانستند ۲۶ رتبه اول تا سوم و مقام برتر کشوری را کسب کنند و جزء ده استان برتر کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار