پیکر بی‌جان فرد ۵۱ ساله گمشده در ارتفاعات شهرستان چرام بعد از ۱۹ ساعت تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در کوه‌های چرام پیدا شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 30 April 2022

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جسد فرد میانسال اهل شهرستان کهگیلویه که برای تفریح به کوه‌های شهرستان چرام رفته بود از سوی تیم‌های امداد و نجات کشف شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امان الله جهان بین روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساعت۲۲ شب گذشته با تماس تلفنی مردمی با مرکز (Eoc) مرکز پاسخگویی به نیاز‌های امدادی اضطراری و ندای امداد کشیک امداد و نجات (۱۱۲) و پیگیری امام جمعه شهرستان چرام و مسئولین شهرستانی مبنی بر مفقود شدن فردی ۵۱ ساله در ارتفاعات صعب‌العبور کوه ساورز این شهرستان بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد نجات شهید تقی نژاد (جوخانه) جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به محل اعزام شده و تا صبح گاه امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت عملیات جستجو ادامه داشت.

وی توضیح داد: صبح امروز نیز چهار تیم ۴نفره از جمعیت هلال احمر شهرستان چرام ویک تیم ۵ نفره امدادونجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه به منطقه اعزام شدند و با تقسیم‌بندی بخش‌های مختلف ارتفاعات مشرف به شهر چرام و منطقه امامزاده علی سادات، عملیات جستجو را به صورت گسترده ادامه دادند.

جهان بین تصریح کرد: تا اینکه بنا به ضرورت و با همکاری مقامات نیروی انتظامی منطقه، گوشی فرد مذکور ردیابی شد و در محلی به نام موروک و نزدیک به روستای دلی خلیفه‌ای در دامنه کوه ساورز پیکر بی‌جان فرد گمشده کشف شد و به وسیله برانکارد و تخته نجات به پایین ارتفاعات حمل و جهت انتقال به سردخانه به نیرو‌های شهرداری تحویل شد.

وی افزود: پس از ۱۹ ساعت عملیات جستجو و پیدا شدن پیکر بی‌جان فرد ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه بعد ازظهر امروز شنبه پایان عملیات اعلام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این فرد ۵۱ ساله فوت شده اهل دهدشت بوده است و به دلیل افت فشار و توان جسمی از پا افتاده و به علت سرمازدگی و برودت هوا جان سپرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار