گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از یک مراسم معارفه
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیرکل دفتر حوزه استاندار و کارشناسان عمران ، مدیرکل جدید مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 19 April 2022
نیکروز رسما مدیر کل مدیریت بحران شد / ویژگی ها و ماموریت مدیر کل جدید از نگاه معاون عمرانی / زبان گویای یک عکس ! + تصاویر
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم ، محمد محمدی گزارشی کوتاه از عملکرد مدیریت بحران طی دوره مدیریت خود را مطرح کرد .
در ادامه کیامرث حاجی‌زاده در ابتدای سخنان خود با اشاره به لزوم تغییر و تحول در دستگاه ها ، به وضعیت حوزه مدیریت بحران استان گریزی زد و گفت : سال ۱۴۰۰ سال سختی برای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و اگر کشور درگیر دو بحران خشکسالی و کرونا بود استان چهار بحران را مدیریت می‌کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازسازی منازل زلزله‌زده سی‌سخت، آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها و مراتع در کنار خشکسالی و بحران کرونا چهار بحرانی است که با آن مواجه بودیم، گفت: زلزله سی‌سخت به خوبی مدیریت شد و در کمتر از یکسال بالغ بر ۳ هزار واحد بهسازی و ۱۵۰۰ واحد تکمیل شد.
وی با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و مدیریت این حوادث افزود : اعتبار خوبی سال گذشته برای تجهیز منابع طبیعی تخصیص یافت امسال هم اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.
معاون عمرانی استاندار گفت : با توجه به تجربه ای که در حوزه بحرانی یکی از بزرگترین استان های کشور را دارم ، بر این اعتقاد هستم که مدیریت بحران باید به معاونت استاندار ارتقاء پیدا کند.
وی نیکروز را مدیری عملیاتی و دلیل انتخاب وی را این ویژگی مهم عنوان کرد و خطاب به وی گفت : صبر و اخلاق مداری دو ویژگی عمده شما است و امیدوارم در پایان کار چند ویژگی مهم دیگر هم اضافه شود.
حاجی زاده ادامه داد : مدیر کل جدید مدیریت بحران چند اقدام مهم و اساسی را لازم است در دستور کار قرار دهد و به صورت ویژه در راستای تحقق آن ها اقدام کند .
وی اولین مورد را پیگیری طرح جامع مدیریت بحران یا طرح تاب آوری عنوان کرد و افزود : لازم است با همکاری دیگر دستگاه ها در این زمینه اقدام شود .
حاجی زاده ماموریت دوم مدیر کل جدید را تدوین طرح جامع آموزشی عنوان کرد و گفت :مهمترین اصل برای ما آموزش است چرا که یکی از مشکلات ما این است که مدیران فرهنگشان با پیش بینی و پیش گیری همخوانی ندارد یعنی نمی دانند که هزینه برای پیشگیری ، ضرر نیست !
وی با اشاره به بارش های خوب زمستانی ، پوشش گسترده مراتع را آبستن آتش سوزی دانست و اظهار داشت : از هم‌اکنون تمهیدات لازم برای مقابله با خشکسالی و آتش‌سوزی‌ها اندیشیده شود. لازم است فرمانداران آمادگی کامل داشته باشند .
حاجی زاده ماموریت بعدی مدیر جدید را درخصوص اعتبارات بیان کرد و گفت : سال گذشته از حوزه بحران حمایت کردیم و امسال هم حمایت خواهیم کرد . برای تنش آبی کمیته شش گانه فعال شد تا توانستیم از این بحران به سلامت عبور کردیم. ۷ سالن بحران در اختیار شهرداری‌ها است که تجهیز و برای استفاده به مدیریت بحران داده شود.
در این مراسم، علیرضا نیکروز هم ضمن تقدیر از حسن اعتماد استاندار به وی ، گفت : این تودیع و معارفه ها در دستگاه های دولتی امری عادی است و مدیریت در واقع پذیرش مسئولیت سنگینی در راستای خدمات رسانی به مردم است .
در پایان این مراسم از زحمات محمد محمدی تجلیل و علیرضا نیکروز به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استانداری معرفی شد.
نیکروز رسما مدیر کل مدیریت بحران شد / ویژگی ها و ماموریت مدیر کل جدید از نگاه معاون عمرانی / زبان گویای یک عکس ! + تصاویر

پس از پایان رسمی مراسم مدیران جدید و قدیم مدیریت بحران به همراه کارکنان این اداره در محل کار حاضر و تغییر و تحول اداری انجام گرفت .
نیکروز ، محمدی را یکی از همکاران موفق خود در حوزه استانداری معرفی کرد و گفت : تجربه ای چندین ساله از دوستی با وی دارد و در دوره مدیریت خود خواستار استفاده از تجربیات مدیر سابق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار