فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به ارتشیان سلحشور تبریک گفت و کارنامه این نیرو مجاهد و انقلابی را سراسر افتخار و حماسه برشمرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 18 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است:

بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و سراسر افتخار و حماسه ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض توجه عموم هموطنان عزیز بویژه جوانان فهیم ایران اسلامی قرار گیرد.

ملت بزرگ ایران اسلامی فراموش نخواهند کرد که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در صف انقلاب قرار گرفته و در روز‌های شور و حماسه و سرنوشت، خصوصا دوران دفاع مقدس رسالت تاریخی خود را به نحو شایسته انجام داد.

تاریخ سراسر افتخار میهن عزیزمان به داشتن ارتش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می‌بالد و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیرویی مکتبی، ارزشی و ولایی در صف مقدم دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های والای انقلاب قرار دارد.

ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی در پاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی داشته و با ایثارگری‌های خالصانه و تقدیم شهدا و ایثارگران فراوان نقش بسزایی در قرار گرفتن ایران اسلامی برقله‌های رفیع عزت و اقتدار داشته است.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که پاسداشتی از مقام و ایثارگری ارتشیان دلاور است را تبریک عرض نموده و سربلندی و عزت این نیروی ولایی را در پرتو عنایت خداوند سبحان و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب مسئلت می‌کنم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار