کد خبر: ۱۰۳۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 17 April 2022

گزارش تابناک- طی حکمی از سوی جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،البرز مددی به عنوان رئیس اداره برق شهرستان لنده منصوب شد.

پیش از این مالک رازنهان مسول اداره برق شهرستان لنده بود.
مددی از کارکنان باسابقه، شرکت توزیع نیروی برق استان و دارای مدرک کارشناسی برق و پیش از این در مسولیت ایمنی اداره برق شهرستان کهگیلویه مشغول به خدمت بود.
از جمله مهمترین مشکلات مردم لنده نوسان برق و عدم پایداری است که مردم لنده را آزار میدهد.
مناطقی از شهرستان لنده همچنان از نعمت برق محرومند که طی این سالها با اینکه به کرات خواستار توجه مسولین برق شهرستان بودند ولی متاسفانه همچنان از این نعمت محرومند.
مالک رازنهان مدیرسابق این شهرستان را از جمله ی مهمترین نقدهایی که شاید به ایشان بشود وارد دانست این بود که همیشه از نقد فرار میکرد بطوریکه هیچگاه جسارت حضور در فضای مجازی و رسانه ای را نداشت. 
برخی فعالین این حوزه ها علت این عدم حضور در فضاها را مشکلات بیشمار برقی لنده عنوان که مدیر سابق تاب و تحمل نقدهای وارده در این فضا را نداشت و بهترین راه را در فاصله گرفتن از این فضاها میدانست.
یکی دیگر از نقدهای وارده به مدیر سابق این مورد است که شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده حتی فضای ساختمانی مستقل برای خود را ندارد و همچنان در فضایی مستقر است که در شان این مجموعه نیست.
شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده در خدمات رسانی به کشاورزان حوزه های مختلف ، باغداران و عشایر نیز ضعف های طی این سالها داشت و دارد که همین مسئله باعث شد تا نارضایتی های بسیار از باسابقه ترین مدیر شهرستان وجود داشته باشد.
از جمله ی مهمترین ایرادات دیگر در مدیریت مدیر سابق برق لنده عدم همکاری بموقع با شرکت توزیع نیروی برق با دستگاه های خدمت رسانی بود که گاها می بینیم آسفالت یک محل سالها به دلیل عدم توانایی در جابجایی پایه های برق معطل ماند.
مراسم تودیع و معارفه در روزهای آینده برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار