سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم تعداد پرسنل حاضر در شهرداری را در ایام نوروز را بیش از 4 هزار نفر اعلام کرد و گفت: تمام پرسنل واحدهای خدماتی، فضای سبز و ستادی به انضمام 270 دستگاه خودرو مکانیزه و خدماتی به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و شهروندان در حال خدمات‌رسانی هستند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 31 March 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران، به تشریح برنامه‌های شهرداری قم در ایام نوروز پرداخت و اظهار داشت: شهرداری قم به‌منظور خدمات مطلوب و حداکثری به زائران به‌صورت کامل آماده‌باش بوده و تمام نیروها و پرسنل همه بخش‌ها در محل خدمت خود حضور داشتند.

وی تعداد پرسنل حاضر در شهرداری را بیش از ۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تمام پرسنل واحدهای خدماتی، فضای سبز و ستادی به انضمام ۲۷۰ دستگاه خودرو مکانیزه و خدماتی به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و شهروندان در حال خدمات‌رسانی هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم، نحوه نظافت و جمع‌آوری پسماند در ایام نوروز را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: جهت بهبود سیما و منظر شهری و نظافت شهری روزانه بیش از ۷۰۰ تن پسماند از سطح مناطق هشتگانه جمع‌آوری‌شده است.

وی از آماده‌سازی کلیه بوستان‌ها در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ بوستان در مناطق هشتگانه به‌صورت ویژه برای اسکان زائران و مسافران با امکانات و تسهیلات ویژه آماده‌شده و تا امروز بیش از ۷۵ هزار نفر در این بوستان‌ها اسکان داده‌شده‌اند.

اصفهانیان مقدم نام بوستان‌های ویژه اسکان و کمپینگ را نام برد و گفت: در منطقه یک بوستان هاشمی و بوستان مهدی، در منطقه دو بوستان امام رضا(ع)، در منطقه سه بوستان فدک، در منطقه پنج بوستان نیایش و نیاز، منطقه ۸ بوستان غدیر و در مناطق دو و سه نیز دو سوله مسقف جوانمرد و شیرازی آماده اسکان زائران است.

وی از استقرار اکیپ‌های موتوری و خودرویی سازمان آتش‌نشانی و ستاد تخلفات شهری در بوستان‌ها خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه تا امروز هیچ حادثه‌ای در بوستان‌ها گزارش نشده و در تأمین ایمنی بوستان‌ها در بین کلان‌شهرها به‌عنوان شاخص شناخته‌شده و هیچ حادثه جانی نداشته‌ایم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم همچنین از پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ خبر داد و بیان کرد: زائران و مسافران می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ راهنمایی‌های لازم را جهت تأمین ارزاق و اطلاعات موردنیاز خود کسب کرده و راهنمایی صورت می‌گیرد.

وی به غرفه‌های تأمین مایحتاج زائران و شهروندان در مناطق هشتگانه نیز اشاره و اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروز غرفه‌های تأمین مایحتاج شهروندان و زائران در سطح مناطق هشتگانه برپا خواهد بود.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار