بخش سرفاریاب با طبیعت بکر و زیبا آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 30 March 2022

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بخش سرفاریاب با آب و هوای مناسب، طبیعتی زیبا و دل انگیز و مردمانی با فرهنگ و مهمان نواز، انتخاب بسیاری از مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

با توجه به بارش‌های منظم باران و نزولات جوی، طبیعت این منطقه شاداب‌تر و سرزنده‌تر از همیشه و تفرجگاه‌ها و مکان‌های بی شمار تفریحی سرسبزتر و زیباتر، حضور همه هموطنان را به انتظار نشسته اند.

دستگاه‌های متولی خدمات سفر‌های نوروزی و بخش‌های خصوصی، ملزومات و مقدمات راهنمایی، اسکان و پذیرایی را مهیا نموده اند تا همه آنانکه سرفاریاب را محل و مقصد سفر‌های نوروزی امسال خود برگزیده اند حتما خاطرات و لحظات شاد و آرامی را در کنار خانواده‌های خود تجربه کنند و لذت ببرند.

تنگ پیرزال و تنگه شراب گروه، حرم‌های امامزادگان، صحرا‌های جمالدین و جوخانه و نقطه به نقطه بخش سرفاریاب مکان‌هایی مهیج و دلنشین برای مسافرت در همه ایام سال و سپری کردن ایام نوروز هستند.

در دسترس بودن و داشتن امنیت کامل از مزیت‌هایی است که طبیعت زیبا و تفرجگاه‌های این بخش را متمایز ساخته و زمینه اسکان و استفاده مناسب از این منابع با ارزش خدادادی را مهیا ساخته است.

امیدواریم همه هموطنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ملاحظات مربوط به رانندگی سفر‌های شاد و خاطره انگیز را در نوروز امسال تجربه کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار