رئیس جمعیت هلال احمر از پایگاه‌های امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر استان در عوارضی قم- تهران و قم- کاشان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 22 March 2022

به گزارش تابناک قم، پیرحسین کولیوندمهدی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات و پیمان نامدار ،معاون درمان و توانبخشی هلال احمر کشور از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای طرح ملی نوروز ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران در عوارضی قم- تهران و عوارضی قم- کاشان بازدید کردند.

در ادامه از پست‌های نوروزی جوانان در فضای دوستدار کودک، پروژه سحاب، ایستگاه سلامت، خیمه معرفت در قالب طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی بازدید به عمل آوردند و همچنین میثاق نامه طرح بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیک ساز) توسط رئیس جمعیت هلال احمر امضا شد.

کولیوند در بازدید از این طرح در مرقومه‌ای نوشت: خدمت همکاران جوان هلال احمر استان قم شرف‌یاب شدم، روحیه‌ِ جهادی و بانشاط عزیزان و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز با تمام وجود در حال انجام است خدا قوت همه این بزرگواران که واقعا اصلی‌ترین سرمایه جمعیت هلال احمر محسوب می‌شوند. خدا را شاکرم که هم اواخر سال ۱۴۰۰ و هم امروز توفیق زیارت این خادمان ملت را داشتم. آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه دارم.

در این بازدید‌ها کولیوند و هیات همراه با تعدادی از امدادگران و نجاتگران مستقر در پست‌های نوروزی گفتگو کرده و ضمن تبریک سال نو از خدمات آن‌ها با اهدای هدایایی تقدیر کردند.

طرح ملی امداد و نجات نوروزی و بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان قم از روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار