مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان یزد امروز در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد و شهرام تقدم سکان اداره این مرکز را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 26 February 2022

به گزاش خبرنگار مهر، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد اظهار داشت: با توجه به اهمیت کارکرد ثبت اسناد و املاک، حساسیت اجرایی برای خدمت رسانی به مردم حائز اهمیت است.

وی، رفع تعارضات و برنامه‌ریزی برای حمایت‌های قانونی را از جمله وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست و افزود: خوشبختانه اداره کل ثبت اسناد به خوبی توانسته وظایف خود در استان یزد را اجرایی کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با توجه به این‌که این سازمان ثبت یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور است، گفت: به واسطه خدمات انجام شده طی ۱۰ سال گذشته، امروز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان ثبت نوین در بسیاری از امور پیشرو است.

دهشیری با بیان این‌که سازمان ثبت اسناد نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌کند، عنوان کرد: در بحث تأمین حقوق شهروندی، ثبت جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون توانسته به عنوان عامل کاهش دهنده دعاوی معاملات و خانوادگی در دستگاه قضا نقش آفرینی کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ایجاد امنیت روانی در جامعه را یکی دیگر از رسالت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک دانست و بیان کرد: پرسنل سازمان ثبت با هنر پاکدستی و علم به مسئولیت و وظیفه بیش از پیش ایران اسلامی را به سمت تعالی بیش از پیش هدایت می‌کند.

وی، حوزه ثبت را از جمله حوزه‌های پیچیده و فنی عنوان کرد و افزود: توجه به امر آموزش باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری با بیان این‌که صمیمت و همدلی خوبی بین مسئولان امنیتی، انتظامی و شورای قضایی استان یزد وجود دارد، افزود: امیدواریم مدیرکل جدید سازمان ثبت اسناد و املاک استان یزد به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

در این مراسم از تلاش های علی کریمی تقدیر و شهرام تقدم به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار