جمع زیادی از نیروهای خدماتی شهرداری یاسوج خواستار رسیدگی استاندار به وضعیت سخت این روزهای خود شدند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 22 February 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کارگران شهرداری یاسوج امروز برای چندمین بار مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات خود در آستانه سال جدید بودند.
یکی از کارگران شهرداری به خبرنگار فارس گفت: حدود ۵ ماه است که شهرداری حقوق ما را پرداخت نکرده و علاوه بر این عیدی و سنوات سال گذشته را از شهرداری طلبکارم، از شهرداری به اداره کار شکایت کردم و شهرداری به پرداخت ۱۵ میلیون محکوم شده اما آن را پرداخت نمی‌کند.
این نیروی خدماتی شهرداری یاسوج بیان کرد: زندگی برای کارگران شهرداری به سختی می‌گذرد، دختری دارم که به دلیل عقب ماندگی ذهنی در بهزیستی است هزینه نگهداری او ماهی یک میلیون است که ندارم این پول را پرداخت کنم حتی به من گفتند بیا فرزندت را به خانه ببر.
وی بیان کرد: تنها جوابی که شهرداری به ما داده اینکه از سایر دستگاه‌ها طلب داریم اگر پرداخت شود طلب کارگران را هم پرداخت می‌کنیم.
اما کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به طلب شهرداری از سازمان تامین اجتماعی گفت: در صدد هستیم که مطالبات شهرداری را از تامین اجتماعی بگیریم و مشکلات کارگران را از این حوزه و چند حوزه  دیگر برطرف کنیم.
آشنا با بیان اینکه به فکر مطالبات نیروهای شهرداری هستیم، بیان کرد: طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده بخشی از مشکلات کارگران را حل خواهیم کرد.
اما طبق گفته‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری ۱۴۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه دارد که انتظار می‌رود دستگاه‌ها نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کنند.
سید جواد هاشمی به تجمع کارگران اشاره و عنوان کرد: بخشی از کارگران حتی ۷ ماه است که حقوقی دریافت نکردند و شبانه‌روز پیگیر رفع مشکلات نیروهای شهرداری هستیم.
اما سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص با انتقاد از جذب دو برابر ظرفیت نیرو در شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: هر چه اعتبار در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهیم صرف حقوق نیروها می‌شود.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پولی که در اختیار شهرداری قرار می‌دهیم صرف حقوق می‌شود آنوقت هر جایی کارگران مرا می‌بینید جلوی مرا می‌گیرند که چند ماه است حقوق دریافت نکرده‌ ایم.!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار