تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت گاز استان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی ، آئین افتتاح گازرسانی به 6 روستای شهرستان مارگون برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۲۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 19 February 2022

افتتاح گازرسانی به 6 روستای محروم مارگون / استاندار : گاز رسید دستگاه های حمایتی ، حمایت کنند + فیلم و تصاویر

در دهه فجر امسال و روزهای پایانی بهمن ماه همانند سال های گذشته برخی پروژه های توسعه ای و خدمات رسانی در سراسر استان افتتاح یا کلنگ زنی شده که یکی از این موارد مربوط به حوزه گازرسانی در سطح استان بود به گونه ای که شاهد افتتاح یا کلنگ زنی های امیدوار کننده ای برای کمک به توسعه استان بودیم .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شامگاه پنج شنبه 28 بهمن ماه 1400 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت گاز استان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی ، آئین افتتاح گازرسانی به 6 روستای شهرستان مارگون برگزار شد .
در ابتدای این آئین مدیر عامل شرکت گاز استان در تشریح پروژه گفت : با افتتاح این پروژه مجموعا 6 روستا از مجموعه روستاهای شهرستان مارگون گازرسانی شده است .
رحمن خادم افزود : 6 تاکسیسه سفلی ، تاکسیسه علیا ، چشمه گری ، چشمه گلی ، شهنیز ، دلی گردو علیا و دلی گردو سفلی گازرسانی شده است .
خادم ادامه داد : این پروژ مجموعا 183 خانوار با جمعیت 800 نفر را گازرسانی کرده است که برای این مهم 20کیلومتر شبکه پلی اتیلن استفاده شده است.
وی افزود: شرکت گاز استان در راستای رساندن خدمات نظام به دروترین مناطق استان و همچنین در راستای تحقق مهاجرت معکوس به روستاها و کاستن از حاشیه نشینی شهرها ، گاز را که می تواند منشا توسعه باشد را به روستاها می رساند .
افتتاح گازرسانی به 6 روستای محروم مارگون / استاندار : گاز رسید دستگاه های حمایتی ، حمایت کنند + فیلم و تصاویر
نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در سخنانی کوتاه از عملکرد شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق دورافتاده حوزه انتخابیه تشکر کرد.
مهدی روشنفکر در ادامه خطاب به استاندار گفت : درست است که اکنون گاز به این روستاها رسیده است اما در دیگر حوزه ها محرومیت ها بسیار زیاد است که امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش دیگر مسئولین و مدیران دستگاه ها طی سال های آینده شاهد تحول چشمگیر در این مناطق روستایی و محروم باشیم .
افتتاح گازرسانی به 6 روستای محروم مارگون / استاندار : گاز رسید دستگاه های حمایتی ، حمایت کنند + فیلم و تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت : خوشبختانه در دهه فجر امسال پروژه های زیادی در حوزه گازرسانی را افتتاح یا کلنگ زنی کرده ایم که جای تقدیر و تشکر از مدیر عامل و مجموعه شرکت گاز استان دارد .
سید علی احمدزاده افزود : اکنون که گاز به درب منازل روستایی رسیده است ، دستگاه های حمایتی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل شبکه های خانگی خانوارهای تحت حمایت اقدام کنند چرا که اعتبار لازم در این خصوص دیده شده است .
افتتاح گازرسانی به 6 روستای محروم مارگون / استاندار : گاز رسید دستگاه های حمایتی ، حمایت کنند / روشنفکر : گاز رسید اما در دیگر حوزه ها منتظر تحول در روستا ها هستیم / خادم : برای مهاجرت معکوس تلاش می کنیم /  + فیلم و تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار