فرماندار شهرستان بهار:
فرماندار شهرستان بهار در بازدید از کارگاه‌های قالبی بافی و تولیدی پوشاک گفت: حمایت از اشتغال خانگی و کارآفرین از جمله اولویت‌های حوزه اقتصادی شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ 09 February 2022

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار امروز از کارگاه قالی بافی "تار و پود ایلمه" و کارگاه "تولید بهار سبز پوشاک" بازدید کرد.
 

وی با اشاره به اینکه اشتغال خانگی کمک بزرگی به اقتصاد خانواده و به طبع اقتصاد کشور دارد، خاطر نشان کرد: رفع موانع در ایجاد اشتغال خانگی از مهمترین برنامه های دستگاه های اجرایی خواهد بود .

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه نقش زنان در تمام دوران انقلاب بی بدیل و ستودنی است اظهار داشت: زنان در تمام عرصه های کشور دوشادوش مردان نقش آفرینی کردند.


لازم به ذکر است: تولید پوشاک بهار سبز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان با کار آفرینی برای۱۵ نفر شروع به فعالیت کرده است  البته در این کارگاه ۸۰ نفر آموزش دیده اند که   ۲۵ نفر از بانوان در منازل مشغول بکار هستند.
 
کارگاه فرش تار و پود ایلمه از سال ۹۳ با ۱۵ نفر اشتغال با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون تومان شروع به فعالیت کرده و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان شهر و روستا در این کارگاه آموزش دیده و در منازل مشغول بکار می‌باشند.
 
  منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار