مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به تجمعات فرهنگیان این استان واکنش نشان داد و از آنان خواست طوری رفتار نکنند که دشمنان در بین آنان نفوذ کنند.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 02 February 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه در آیین معارفه اش که در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهارداشت: نگذارید آنهایی که از امام و انقلاب و روحانیت سیلی خورده‌اند در صفوف شما نفوذ کنند.
وی با تاکید براینکه نگذارید نفوذی‌های دشمن‌شاد کُن در میان شما رخنه کنند، خاطرنشان کرد: به عنوان سخنگوی معلمان و نه به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش، خواستم به جناب آقای ستاری فرد عرض کنم که سلام معلمان صبور، پرتلاش و فداکار ما را به مقام عالی وزارت برسانید و بگویید با اعمال اجرای زودهنگام طرح رتبه‌بندی،  گامی برای ارتقای شأن معلمان بردارید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد طرح رتبه بندی معلمان بزودی اجرایی تا در این طرح، کام معلمان این استان شیرین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: قول می‌دهم جریزه‌ای عمل نکنم و تلاش می‌کنم جغرافیا، قومیت و تَحزُب نیز در مدیریت من کمرنگ و شاید هم بی‌رنگ باشد.
به گزارش ایلنا، در پایان این آیین، از هادی زارع پور مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که به مدت هشت سال مدیریت این اداره کل را برعهده داشت و به درجه بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار