تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
در سفر چند هفته پیش استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بخش محروم زیلایی از توابع شهرستان مارگون ، یکی از مهمترین مشکلات مربوط به نبود گاز و استفاده مردم از درختان به عنوان سوخت بود .
کد خبر: ۱۰۲۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ 31 January 2022
درخواست مردم زیلایی از مدیر عامل شرکت گاز / پاسخ خادم + فیلم
در سفر چند هفته پیش استاندار کهگیلویه  وبویراحمد به بخش محروم زیلایی از توابع شهرستان مارگون ، یکی از مهمترین مشکلات مربوط به نبود گاز و استفاده مردم از درختان به عنوان سوخت بود .
یکی از روستائیان بخش زیلایی به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : برای گرم کردن خانه مجبور هستیم اقدام به قطع درختان و استفاده از هیزم آن کنیم .
این ساکن بخش زیلایی می گوید که مسئولین مدت ها است که به ما قول می دهند گاز کشی منطقه زیلایی را انجام دهند اما هربار اعلام می کنند که بودجه کافی وجود ندارد.
فیلم / مشکلات مردم زیلایی در نبود گاز
مدیر عامل شرکت گاز استان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهمترین درخواست مردم زیلایی از مسئولان را گازرسانی به این بخش عنوان کرد و گفت : در منطقه زیلایی 28 روستا با جمعیت بالای 20 هزار نفر در جلسه امروز با استاندار درخواست گاز رسانی داشتند.
رحمن خادم افزود : بیش از یک سال پیش فرایند گازرسانی آغاز شد و چندین بار به مناقصه رفت اما محقق نشد اما اکنون پیمانکار را انتخاب کردیم و آماده کلنگ زنی است.
خادم گفت : مبلغ اجرای پروژه تقریبا 170 میلیارد تومان است که باید حدود 163 کلومتر کار اجرایی انجام دهیم .
مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت که امیدواریم تعدادی از روستاهای این بخش سال آینده از نعمت گاز برخوردار شوند اما مدت زمان اجرای کل پروژه 650 روز است .
فیلم / وعده امیدوار کننده برای مردم زیلایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار