نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان به عنوان بخشی از اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور مربوط به این حوزه انتخابیه اختصاص و پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 31 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، سید محمد موحد در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: پس از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان و بیان مشکلات و نیازمندی ها توسط مجمع نمایندگان، استاندار و معاونین ایشان و هم چنین گزارشات مدیران دستگاههای اجرائی، در نهایت این موضوعات در جلسه ای با حضور رییس جمهور به جمع بندی و تصویب رسید.
وی افزود: مجمع نمایندگان و استاندار بصورت مستمر پیگیر اجرایی شدن مصوبات مذکور بوده اند و  یک جلسه مشترک دیگر نیز با رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه نیز از طریق  رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تسریع در اجرائی شدن مصوبات گام برداشته شد. 
موحد از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تلاش مضاعف کنند تا پروژه های عمرانی سرعت بیشتری بگیرند و کارها بر زمین نماند.
وی بیان کرد: مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای تکمیل پروژه ملی جاده پاتاوه _ دهدشت پرداخت شد.
نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از محل همین مصوبات برای بیمارستانهای بهمئی ، چرام و لنده مجموعا مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شد تا هر کدام از این بیمارستانها با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال پیشرفت بیشتری به خود ببینند.
وی عنوان کرد: برای پروژه آبرسانی به شهر لیکک نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و برای فاضلاب شهر چرام نیز ۴۶ میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار