مدیر فرودگاه یاسوج
با افزایش طول باند علاوه بر فراهم کردن مسیرهای پروازی جدید زمینه حضور هواپیما با قابلیت حمل مسافر با ظرفیت بیشتر نیز فراهم خواهد شد
کد خبر: ۱۰۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 28 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: 230 میلیارد تومان به طرح توسعه ملی باند فرودگاه یاسوج با همکاری مسوولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اختصاص یافت.

علی محسنیان طول باند فرودگاه یاسوج را دوهزارو 600 متر ذکر کرد و افزود: با این میزان اعتبار 600 متر به طول باند فرودگاه اضافه خواهد شد.

وی حجم عملیات این طرح را شامل یک میلیون و300 هزار متر خاکریزی، 40 هزار متر مکعب خاکبرداری و احداث کانال به طول 400 متر برای عبور آبهای سطحی اعلام کرد.

محسنیان اهداف این طرح را ارتقا سطح خدمات کمی و کیفی فرودگاه و رونق حمل و نقل کالا و مسافر ذکر کرد.

وی عنوان کرد: با افزایش طول باند علاوه بر فراهم کردن مسیرهای پروازی جدید زمینه حضور هواپیما با قابلیت حمل مسافر با ظرفیت بیشتر نیز فراهم خواهد شد.

محسنیان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح توسعه ای سطح خدمات 60 درصد افزایش خواهد یافت ابراز داشت: ظرفیت هر پرواز در روز از 60 مسافر به یکصد مسافر افزایش می یابد.

فرودگاه یاسوج یکی از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در سال 73 به استان و یکی از 54 فرودگاه موجود کشور است که نقش مهمی در اقتصاد استان دارد.

غلامحمد زارع نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز روند اجرای طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج را مطلوب ارزیابی کرد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار